chrixa Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 hey jeg skal kjøpe en god bærbar pc! mn jeg er ikke så flink med alt d der m pc så jeg spør dere: kan dere si navn på noen bærbare pcer til under 11000kr som er perfekte for gaming? Den skal brukes mesteparten til lan og gaming, og skal klare bf2 og cs:s med GLANS og skal ha en bra prosesor og masse minne. Så bare kom med forslag kom gjerne med 2! hehe TAKKER PÅ FORHÅND:-D PS: håper innleget ikke blir stengt Lenke til kommentar
chrixa Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 også glemte å si at hadde vært kult hvis det hadde vært innebygd web-camera men det har ikke mye å si hvis det ikke følger med altså! Lenke til kommentar
chrixa Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 kan noen komme med svar pliis? Lenke til kommentar
Metecra Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg bare ønsker deg lykke til med å finne en gaming bærbar til under 10000 XD Må iallfall punge ut med 14 eller 15 lapper om du skal ha noe som er brukbar ~Amanda Lenke til kommentar
Mosesyou Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 du kan prøve å sette sammen noe på dell.no Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Det finnes ingen bærbare til den prisen som er perfekte til gaming! Du kan se på denne. Den drar spill ganske bra til den prisen, men du får ikke noen bra gamer pc under den prisen ihvertfall(bærbar). Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Kan starte med å skrive norsk i topic. Så er det vel bare å se rudt på de forskjellige nettbutikkene og se hvem som gir mest for pengene. Tror det er ganske stor forskjell rundt om, så det lønner seg å se seg rundt. Endret 28. oktober 2006 av spinxzer Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Jeg er på utskikk etter noe av det samme og fikk tips om ASUS A7J. 10995kr på komplett.no, 17" skjerm, X1600 skjermkort og 1,66ghz dual core cpu, samt 1gb minne. Jeg tviler egentlig på at det er lett å finne noe bedre til den prisen hvis det er spilling du tenker å bruke den til. Hvis det finnes, så er jeg veldig interessert i å høre det selv Edit: Linky. https://prisguiden.no/product.php?productId=41395 Endret 29. oktober 2006 av ZiggWarth Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Asus A6Km. kjøpte denne ved skolestart, da jeg trengte en laptop til skolebruk. siden jeg tross alt er en gamer, så jeg etter en laptop som var brukbar til dette, siden all skolebruk vil være gjennomførbar på en laptop, uavhengig av hva man finner på markedet i dag. etter å ha brukt A6Km siden skolestart, må jeg ærlig innrømme at den er en fryd for spilling. jeg har prøvd spill på mang en laptop over tid, og alle jeg har kommet borti har hatt et tilfeldig spill som den nektet å kjøre som den skulle. med A6Km har jeg spilt gjennom Doom 3, Oblivion, Age of Empires 3, World of Warcraft, Spellforce 2 og en god del andre spill av varierende aldre. samtlige har den klart uten det minste tegn til problemer. jeg tør faktisk påstå at laptopen min kjører spill bedre enn desktopen min! men så er jo desktopen min en 1.8GHz athlon fra 3 år siden, så det er kanskje ikke så rart. hvis du ser etter en laptop til spill, så burde den der fungere flott. den gjorde i hvert fall det for meg Lenke til kommentar
chrixa Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 tuuusen takk dere! :!: Lenke til kommentar
chrixa Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 men skulle hatt litt mer svar Lenke til kommentar
chrixa Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 d haddde vært fint! Lenke til kommentar
chrixa Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 har dere noen flere ideer? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Stenges pga. massiv bumping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg