Artic9000 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Hei jeg har en MB E290 TDT 97 mod. På kalde dager så bruker bilen enormt lang tid på å levere nok varme til å varme opp kupeen. Under bilen bak så ser jeg en liten diesel pumpe som det står Webasto på. Har fått mercedes forhandleren til å se på datakortet til bilen og det skal være en diesel hjelpevarmer instalert på bilen. Kan noen fortelle meg hvor den står og og hvordan man kan sjekke om den fungerer på en enkel måte. Endret 27. oktober 2006 av Artic9000 Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei jeg har en MB E290 TDT 97 mod. På kalde dager så bruker bilen enormt lang tid på å levere nok varme til å varme opp kupeen. Under bilen bak så ser jeg en liten diesel pumpe som det står Webasto på. Har fått mercedes forhandleren til å se på datakortet til bilen og det skal være en diesel hjelpevarmer instalert på bilen. Kan noen fortelle meg hvor den står og og hvordan man kan sjekke om den fungerer på en enkel måte. 7163240[/snapback] Jeg kjenner ikke til den nevnte bilens plassering av dieselvarmer. Men jeg ville bare tatt en tur til en Webastoforhandler (eller MB verkstedet) og bedt de skifte glødepluggen. Det er 99,99% mulighet for at den har tatt kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå