Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tiscali Kundeservice


Anbefalte innlegg

Andre som får elendig kundeservice fra tiscali?

 

Hadde får cybercity, men når de gikk konk skifta vi til tiscali fastpris 360 min/dag til 550 kr mnd ca..

 

No har vi bestilt bredbånd og vil si opp, men det er ikke så lett.. Vi har sendt ca 7-8 mail de siste 3 uktene + ringt og bedt om bekreftelse på at det er ok. (snakka med en sentralborddame som skulle bringe det videre.. ) og vi har ikke hørt noe fra de. Hverken på telefon/post/mail

 

Kanskje de bare bryr seg om mail der de har mulighet til å tjene penger?

 

Er jo 1 mnd oppsigelse på abbet. og de vil nok si at det er 1 mnd fra den dagen vi evt hører fra de... det kan de vel ikke kreve?

 

Vi får vel neppe sagt opp før vi ringer kundeservice til 12 kr/min (sikkert 30 min pausemusikk og.. )

 

Glad vi skal skifte selskap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje lurt å koste på seg å sende en skriftlig oppsigelse? Send Rekomandert, koster kr.28,- tror jeg.

 

Har hatt dette abo. sjøl en gang i tiden, og ang. oppsigelsetid så er det mulig det gjelder fra den 1'ste i neste mnd. Altså, om du sier opp i dag, så må du alikevel betale for hele desember.(?) Husker ikke helt hvordan det var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...