HP5 Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Andre som får elendig kundeservice fra tiscali? Hadde får cybercity, men når de gikk konk skifta vi til tiscali fastpris 360 min/dag til 550 kr mnd ca.. No har vi bestilt bredbånd og vil si opp, men det er ikke så lett.. Vi har sendt ca 7-8 mail de siste 3 uktene + ringt og bedt om bekreftelse på at det er ok. (snakka med en sentralborddame som skulle bringe det videre.. ) og vi har ikke hørt noe fra de. Hverken på telefon/post/mail Kanskje de bare bryr seg om mail der de har mulighet til å tjene penger? Er jo 1 mnd oppsigelse på abbet. og de vil nok si at det er 1 mnd fra den dagen vi evt hører fra de... det kan de vel ikke kreve? Vi får vel neppe sagt opp før vi ringer kundeservice til 12 kr/min (sikkert 30 min pausemusikk og.. ) Glad vi skal skifte selskap. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Kanskje lurt å koste på seg å sende en skriftlig oppsigelse? Send Rekomandert, koster kr.28,- tror jeg. Har hatt dette abo. sjøl en gang i tiden, og ang. oppsigelsetid så er det mulig det gjelder fra den 1'ste i neste mnd. Altså, om du sier opp i dag, så må du alikevel betale for hele desember.(?) Husker ikke helt hvordan det var. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=63241&forum=61 trenger vel ikke si så mye mere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå