iMono Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Skal dere ødelegge alt med den eneste spoilertaggen jeg likte her på forumet. Nå er jo tråden min om Vista helt ruinert... Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 *teste* Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Her er testen Hmm, vet ikke hva jeg skal si. Det bildet passet utrolig dårlig men ellers var den grei. Kanskje litt for lik Quote da... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) De to ligner på helan og halvan (husker ikke hva de heter på engelsk). Hva har de to med et forum\ en spoiler å gjøre ? Første gangen jeg så det bildet i en sigg, ble jeg litt oppmuntret til å rapportere brukeren, for bildet er fyfy i spoiler. Kan snille gode rike hw.no ta en liten diskusjon innad og muligens fjerne bildet ? Endret 3. november 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
SEC44 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) De to ligner på helan og halvan (husker ikke hva de heter på engelsk).7210785[/snapback] Stanley og Laurel. Endret 4. november 2006 av SEC44 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 De "hysjer" på dere.. Altså er det en "hemmelighet" i spoilertagen. Passer aldeles utmerket til hensikten sier nå jeg :-) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Da synes jeg denne bør bli oppdatert. I Vista tråden gjemmer jeg innhold for å gjøre det oversiktlig, det går ikke an å ha en hysj der. Jeg VIL at folk skal lese det. Skjul-koden bør bli forandret til det spoiler var før denne forandringen. Endret 4. november 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Om jeg ikke husker feil var det noen tekniske problemer med den gamle spoiler-taggen, uten at jeg kan noe mer om detaljene i hva disse problemene består av. AtW Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Ok. Men vil gjerne at SKJUL-funksjonen tar den gamle spoileren sin plass med stiplede linjer rundt et blått felt. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Flyttes fra "Tilbakemeldinger til Hardware.no" til "Tilbakemeldinger om forumet". Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Om jeg ikke husker feil var det noen tekniske problemer med den gamle spoiler-taggen, uten at jeg kan noe mer om detaljene i hva disse problemene består av. AtW 7216269[/snapback] Korrekt, den gamle ødela hele tråder når den ble brukt feil. Noe mer info om endring av skjul-boksene har jeg ikke akkurat nå Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 De to ligner på helan og halvan (husker ikke hva de heter på engelsk).7210785[/snapback] Stanley og Laurel. 7215049[/snapback] Laurel and Hardy, for å være nøyaktig. (Sorry, off topic.) Geir Lenke til kommentar
Patience Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Da synes jeg denne bør bli oppdatert. I Vista tråden gjemmer jeg innhold for å gjøre det oversiktlig, det går ikke an å ha en hysj der. Jeg VIL at folk skal lese det. Skjul-koden bør bli forandret til det spoiler var før denne forandringen. 7216164[/snapback] Man kan ikke gjøre -ALLE- til lags :-) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Man kan ikke gjøre -ALLE- til lags :-) 7222749[/snapback] Nei, men det er ikke alle som skjuler ting fordi de ikke skal vises. Tvert imot. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Man kan ikke gjøre -ALLE- til lags :-) 7222749[/snapback] Nei, men det er ikke alle som skjuler ting fordi de ikke skal vises. Tvert imot. 7222834[/snapback] Det gamle systemet fungerte ikke (førte til forumkrasj designmessig) og vil ikke dukke opp igjen. Forøvrig diskuteres det samme her ( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=659108 ) og en diskusjon om emnet holder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg