Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen helt ny - vet ikke hva jeg sliter med

Anbefalte innlegg

Hei!

har du fått fikset problemet ditt?

Jeg har nemlig samme problemet som deg, men uten artifactsene, kun blinkingen. Utrolig irriterende.

Samsung SyncMaster 204B.

-= Sygard =-

7266480[/snapback]

Hei hei

Jeg vet ikke om jeg har fått løst det ennå. Har satt inn mitt returnerte hovedkort, men har ikke fått brukt maskinen så mye.

Du kan ta en titt på denne posten. En som har hatt akkurat det samme problemet.

7266930[/snapback]

Noen som vet hvorfor artifacts og blinking kun skjer med DVI kabel og ikke Analog kabel? Er det noe med selve skjermen da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

har du fått fikset problemet ditt?

Jeg har nemlig samme problemet som deg, men uten artifactsene, kun blinkingen. Utrolig irriterende.

Samsung SyncMaster 204B.

-= Sygard =-

7266480[/snapback]

Hei hei

Jeg vet ikke om jeg har fått løst det ennå. Har satt inn mitt returnerte hovedkort, men har ikke fått brukt maskinen så mye.

Du kan ta en titt på denne posten. En som har hatt akkurat det samme problemet.

7266930[/snapback]

Noen som vet hvorfor artifacts og blinking kun skjer med DVI kabel og ikke Analog kabel? Er det noe med selve skjermen da?

7283733[/snapback]

Satt akkurat å tenkte på det. Når jeg tenker meg om har det kun skjedd etter jeg skiftet fra den analoge til den digitale kabelen.

Jeg skal prøve å skifte tilbake til den analoge kabelen og se om det blir borte igjen.

Sygard

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Vel, har prøvd i en dag med den vanlige analoge kabelen, og det ser ut til at problemet er borte :D

Lurer på hva samsung har å si til dette?

Sygard

7296352[/snapback]

Har ikke fått svar ennå...

7297614[/snapback]

Nuvel.. har du fått løst dette?

Jeg fikk nå løst mitt problem ved å gå inn i Nvidia Control Panel og velge noe som het Advanced Timing, satte der en innstilling jeg ikke husker til CVT reduced blanking (noe som reduserte pixelklokka fra 165 Mhz til 132 Mhz. Grunnen er at skjermen ikke takler at den passerer 165 Mhz, og det skjer tydeligvis etter en liten tids bruk.) Sjekk også fabrikatet på skjermen, min var produsert i Tsjekkia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...