minimum payne Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 leita rundt på nett og fant denne siinsyke kjøleren, har gått og tenkt på å kjøle hele pcen, og trengte noe som kunne kjøle over 300 watt, og skjekk specs på denne: http://www.lytron.com/standard/cs_kodiak.htm Men hvor mye koster den? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Quote: Men hvor mye koster den? [useriøs] En god del mer en du har råd til [/useriøs] Fra revolver til spøk, du for sende en mail og spørre. Men jeg er overrasket dersom den koster under 20.000 Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Fra 2600$ og oppover Lenke til kommentar
Zorro Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Billigere å "låne" en kildevannkjøler fra en eller annen butikk eller noe da... Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 skal begynne å leite etter en stor fryseboks å rive deler ut av, fikk ei transportkasse på jobben. Den er ca 3 ganger større volum inni enn en vanlig midi kasse., den skal jeg bygge pc inni, med superkjøling, og denne gangen skal det bli en virkelig superkjøling! ikke slik som det forrige forsøket mitt. deler jeg har allerede er en strømforsyning som kan drive et tec på 226 watt, så da trenger jeg jo bare noe til å kjøle tecet. tanken er å kjøle hk ram skjermkort osv i en lufttett boks, omtrent som et kjøleskap, og så superkjøle selve cpu. harddiskene skal jeg lage en egen seksjon for som bare er viftekjølt. Lenke til kommentar
ThUnD3rM0rPh Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 vi har noe lignende på server rommet på jobben eneste problemet med sånne er viss de ikke får nokk vann da produserer di varme. og det er ikke specielt bra. Man må nesten ha en tempratur overvåker/varsler på i tilegg slik at man ikke varmer opp med avkjøleren :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå