Singh tha king Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Skulle gjerne hatt en liten TV, kanskje noe rundt 24-27". Den må være billig! Har ikke mye penger å bruke. Den _må_ være HD-ready! Enten ha DVI eller HDMI. Skal koble xobo360, forsterker og DVD-spiller til TV-en. Må ha grei bildekvalitet og må være grei å se film på. Må kune kobles opp mot PC. VGA/DVI. Skal nok sitte 2m-2,5m unna TV'en. Bør helst ikke være et ukjent merke. Hva sier dere om denne? Elsker samsung og Panasonic! Expert: vil heller kjøpe TV hos Expert enn elkjøp! Samsung 27" Heller nå for denne TV'en! Elkjøp: Sharp 26" JVC er litt skeptisk til det merke Hitachi 26" prisnivå 5000,- skal jeg legge 6000,- i Tv isteden for 5000,- så må det neste være ganske mye forskjell på kvaliteten! er det heller verdt å spare til en bedre TV? Panasonic 32" Endret 27. oktober 2006 av Singh tha king Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Samsung 27" er ikke dum, den. Men hadde vurdert 26" Sony og Philips. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Til den prisen hadde jeg gått for samsungen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=39907 Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 jarmo: Bør helst ikke være et ukjent merke. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 jarmo:Bør helst ikke være et ukjent merke. 7163186[/snapback] Flest feil: Philips: 15 prosent feil. Loewe: 15 prosent feil. Hitachi: 15 prosent feil. Sharp: 17 prosent feil. http://www.aftenposten.no/forbruker/pengen...icle1509557.ece Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 vet ikke helt, men sony og philips frister meg ikke noe dessverre. Jarmo: Da dropper jeg Hitachi, philips og sharp =/ Trenger egentlig ikke innebygd DVD-spiller hvis det blir billigere(har en fra før av). Noe å utsette på samsungen? Tilkoblingsmuligheter? Xbox 360/DVD-spiller DVD-spiller Receiver (HDMI/ eller vanlig?) PC, VGA/DVI<--helst DVI vet ikke helt DMTech 32" blir i det dyreste laget.... TV'ene bør ha bordstativ.....er ikke det vanlig? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Samsungen har både SCART, S-video og komponent. Men den mangler desverre HDMI, hvilket gjør den uegnet til HD-kilder som HD-DVD og BluRay. Du kan selvfølgelig koble til XBOX 360'n på 720p over komponent, og kjøpe HD-DVD spilleren fra Microsoft. Da omgår du det problemet, selv om det selvsagt er best med heldigital signaloverføring. EDIT: Ser nå at den har DVI HDCP! Det betyr at DVI-inngangen har samme DRM-beskyttelse som HDMI krever. Det gjør at du kan bruke HDMI til DVI-overgang og være happy. Lyden overfører du jo uansett til surroundforsterkeren din, right? Endret 27. oktober 2006 av HilRam Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Husk på at 8ms er tingen nå.... Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg hadde nok gått for den Samsungen. Jeg har solgt/sett en del Viewsonic-TV'er, og samtlige er vanskelige å få til en god fargebalanse på. Og rødt er "oversaturated". Felles for Samsung og Viewsonic er at ingen av dem er flinke på analoge 4:3-signaler. (Her er det "bare" Philips som gjelder.) Men til DVD og digital-TV funker de bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå