BigJackW Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei Har nettopp installert OS X på en AMD pc med SSE2 og SSE3 støtte som den krever. Men får bare feilmelding når jeg booter. Har brukt VMware for å installere, og acronis os selector for å boote med. Får denne feilmld: http://home.no/aedn/DSC00774.JPG Hva er feil ? Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Etter hva jeg vet er ikke AMD sine CPUer støttet av OS X. Du må nok ha Intel for å få det til å funke på en 86x. Endret 27. oktober 2006 av ziwiz Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Etter hva jeg vet er ikke AMD sine CPUer støttet av OS X. Du må nok ha Intel for å få det til å funke på en 86x. 7163456[/snapback] Skal vi vedde ? Den støtter CPU'er som har støtte for SSE2 eller SSE3. Edit: Husk: Du må ha en prosessor med SSE2 eller SSE3 støtte. Last ned CPU-Z for å se om PCen din støtter OS x86. Prosessorer jeg vet at funker: Athlon 64 / X2 / Sempron osv (Ikke amd athlon xp) Intel P4, Centrina, celeron (De fleste intel prosessorer) Endret 27. oktober 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
CoolDuckie Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Skal vi vedde ?Den støtter CPU'er som har støtte for SSE2 eller SSE3. Du får si fra når du har fått det til å funke da ;-). CoolDuckie Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Greide det jeg Glemte bare å velge at jeg skulle installere patch for amd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå