MisterB Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er det neon som driver warhammer på detter forumet, da er dette stedet her kan du diskutere Warhammer (4000) eller bare so off fugrene dine til andre (selv maler jeg som en ku) JEg bygnner denne tråden med og spøre: Er det neon som vet Ca. hvor mange terniger man trenger for en Warhammer kamp? Lenke til kommentar
MisterB Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Warhammer et en Type miniatyr figurer du setter sammen og maler.For og spill det trenger du masse utstyr da Lenke til kommentar
MisterB Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Men unsett. HAr tenkt og starte en Warhammer klubb i moss. Noen som har noen tips om hvordan får den i gang ( eks: hvordan finne møte steder?) Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Dette innlegget har jeg slettet fordi jeg lager en ny tråd. Den kan du finne her. Endret 28. oktober 2006 av Jyrgen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har en Space Marines: Dark Angels hær, i tillegg en deathwing/Ravenwing(?) fraksjon til det. Er sinnsykt lenge siden jeg spilte det sist, men spiller DOW mye da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Skal du lage en egen tråd om det, er det kanskje greit og ha innhold i førsteposten som forklarer hva det som diskuteres i tråden er, linker, og kanskje noen bilder. Så nettop at Jyrgen har mye bra som burde vært i førsteposten, hvis Jyrgen er så snill og sende det til trådstarter så har vi en flott førstepost. Fiks på skrivefeil i første post og i topicen. (Heter Warhammer 40,000 eller Warhammer 40k, ikke Warhammer 4000, noe du burde vite hvis du skal lage egen tråd ^^) Men jeg foreslår at vi heller lager en tråd som omhandler Games Workshop sine spill, ikke bare ett av dem. Har selv vært borti 40,000 (40k) så vidt, men holdt meg til Fantasy og LotR seriene. Har vel godt over 500 figurer i Ringenes Herre serien, startet med Gondor, så Rohan, Mordor, Isengard, Alver, Goblins og så til slutt Dverger (som er favoritten min enda) før jeg slutta med denne hobbyen. Utrolig moro og spille da, siden man kan "customise" sin egen hær så mye man vil! Endret 28. oktober 2006 av Lakus Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Fiks på skrivefeil i første post og i topicen. (Heter Warhammer 40,000 eller Warhammer 40k, ikke Warhammer 4000, noe du burde vite hvis du skal lage egen tråd ^^) Men jeg foreslår at vi heller lager en tråd som omhandler Games Workshop sine spill, ikke bare ett av dem. 7167872[/snapback] Skal jeg lage en tråd som heter "Games Workshop-spill", ellerno da. Edit: Tar meg den frihet å lage en ny tråd Games Workshop-spill tråden. Endret 28. oktober 2006 av Jyrgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå