Gå til innhold

En liten Warhammer (4000) tråd

Anbefalte innlegg

Er det neon som driver warhammer på detter forumet, da er dette stedet her kan du diskutere Warhammer (4000) eller bare so off fugrene dine til andre (selv maler jeg som en ku)

JEg bygnner denne tråden med og spøre: Er det neon som vet Ca. hvor mange terniger man trenger for en Warhammer kamp? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du lage en egen tråd om det, er det kanskje greit og ha innhold i førsteposten som forklarer hva det som diskuteres i tråden er, linker, og kanskje noen bilder. Så nettop at Jyrgen har mye bra som burde vært i førsteposten, hvis Jyrgen er så snill og sende det til trådstarter så har vi en flott førstepost.

Fiks på skrivefeil i første post og i topicen. (Heter Warhammer 40,000 eller Warhammer 40k, ikke Warhammer 4000, noe du burde vite hvis du skal lage egen tråd ^^)

Men jeg foreslår at vi heller lager en tråd som omhandler Games Workshop sine spill, ikke bare ett av dem.

Har selv vært borti 40,000 (40k) så vidt, men holdt meg til Fantasy og LotR seriene.

Har vel godt over 500 figurer i Ringenes Herre serien, startet med Gondor, så Rohan, Mordor, Isengard, Alver, Goblins og så til slutt Dverger (som er favoritten min enda) før jeg slutta med denne hobbyen. Utrolig moro og spille da, siden man kan "customise" sin egen hær så mye man vil! :)

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Fiks på skrivefeil i første post og i topicen. (Heter Warhammer 40,000 eller Warhammer 40k, ikke Warhammer 4000, noe du burde vite hvis du skal lage egen tråd ^^)

Men jeg foreslår at vi heller lager en tråd som omhandler Games Workshop sine spill, ikke bare ett av dem.

7167872[/snapback]

Skal jeg lage en tråd som heter "Games Workshop-spill", ellerno da.

Edit: Tar meg den frihet å lage en ny tråd :)

Games Workshop-spill tråden.

Endret av Jyrgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...