Gå til innhold

Får ikke spillt noen spill lenger. Error,

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke spilt noen av spillene mine lenger!!!

Hver gang jeg skal prøve å sette igang så svarer den enten bare med en kjent hul lyd fra WinXp som forteller at noe har gått galt (begynner å gå meg på nervene forresten. Skvetter av den oxo) Eller så kommer den med en error:

lnit error

error: #4205

generic...

Jeg har lastet ned et program de anbefalte på Din side. Det heter Aida32. Det jeg tror jeg mistet muligheten til å spille når jeg debugget og dumpet smbus og matrox og nvidia og alt det abdre deg gikk ann å "dumpe"

Det jeg trodde jeg gjorde var at "frigjorde minne " eller noe sånt. Var ikke helt sikker men jeg trodde ihvertfall det var bra å gjøre det. Nå fungerer hverken mafia eller battlefield. Noen ideèr?

[ Denne Melding var redigert av: Sjefern på 2002-11-08 18:54 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm... Jeg fikk også slike feilmeldinger, og ingen spill fungerte. Hos meg hjalp det ikke å legge skjermkortet inn pånytt eller noen ting, så det endte med at jeg reinstallerte Windows.

hehe, nei, jeg vet at det ikke var dette svaret du ville ha :wink:

Det går nok helt sikkert an å fikse problemet, det er sannsynligvis bare en bagatell, men en clean install av Windows sparer en for mye feilsøking og banning.

Lenke til kommentar

heh... nei det var ikike helt det svaret jeg ville ha men jeg fikk tips av noen andre at Windows Xp har noe som heter System restore. en slags angreknapp. jeg stilte den til å gå tilbake til instillingene jeg hadde for to dager siden og da fungerte alt igjen. Ellers takk for hjelpen:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...