Joachim_F Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Bethesda Softworks har kunngjort Rogue Warrior, et Unreal 3-drevet taktisk skytespill til Xbox 360, PC og PS3. Les mer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 taktisk skytespill er noe som blir kaste rundt til lett. el matador skulle være et taktisk skytespill, mens det egentlig var helt motsatt. tetris var mer taktisk skytespill en el matador Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Høyres spennande ut dette. Seier ikkje nei takk til eit eit nytt taktisk skytespel. Håper at spelet blir relativt realistisk. Coop ser eg og fram til. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 bla, bla bla, avansert AI, og de datastyrte motstanderne vil oppføre seg slik mennesker ville i samme situasjon Den har vi aldri hørt før gitt Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 bla, bla bla, avansert AI, og de datastyrte motstanderne vil oppføre seg slik mennesker ville i samme situasjon Den har vi aldri hørt før gitt 7163087[/snapback] Litt for ofte. Når det angår spillet, så får vel egentlig bare tiden vise, selv om at jeg ikke har noen forventinger (eller jo, men ingen av dem er positive). Tidligere ville jeg kanskje sett på det som et pluss at Betheda er involvert, men ikke nå, etter Oblivion. Menmen. Dette spillet kan jo fortsatt bli bra. Får håpe på det beste, da. Som Gunfreak sier, så liker vi ikke spill som El Matador lenger, og det er på tide at spillutviklere begynner å høre på SPILLERNE og deres krav. Det er faktisk vi som skal betale for disse varene, og da er det greit at de like så godt slenger med litt kvalitet mens de er i gang. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Historien høres jo veldig, uh, inspirert av virkeligheten, da Nord-Korea faktisk truer Sør-Korea med krig akkurat nå. Ellers er jeg enig med dem i resten av tråden. Det høres ut som de samme ambisjonene vi har hørt så altfor ofte. Lenke til kommentar
Epik Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 "Bethesda Softworks jobber sammen med spillutvikleren Zombie Studios om et taktisk skytespill som heter Rogue Warrior." Hvorfor skriver dere at de jobber sammen, høres ut som de utvikler spillet sammen eller noe. Bethesda er ikke annet enn utgiver for spillet, Zombie har jobbet med det lenge før de fikk Bethesda som utgiver. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har vel vært aktiv på spillfronten i ca 10 år nå, og utrykk som "never before seen in a video game" har gått igjen hele tiden. Forbeholder meg retten til å være skeptisk inntil det motsatte er bevist. "Daikatana" skulle jo også være revelusjonerende....Vi vet jo alle hvordan det gikk. Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 "Bethesda Softworks jobber sammen med spillutvikleren Zombie Studios om et taktisk skytespill som heter Rogue Warrior." Hvorfor skriver dere at de jobber sammen, høres ut som de utvikler spillet sammen eller noe. Bethesda er ikke annet enn utgiver for spillet, Zombie har jobbet med det lenge før de fikk Bethesda som utgiver. 7165473[/snapback] Vi skriver at de jobber sammen fordi de jobber sammen. Så enkelt er det. Sakset fra pressemeldingen: "Rogue Warrior is being developed for the Xbox 360™ videogame and entertainment system from Microsoft, the PLAYSTATION®3 computer entertainment system, and Windows by Zombie Studios in conjunction with Bethesda Softworks." Vlatko Andonov, überboss i Bethesda Softworks uttaler følgende: "We are very excited to be working on Rogue Warrior, which allows us the chance to bring Bethesda’s creative vision and development expertise to this brand" Jeg tviler ikke på at Zombie har jobbet med dette spillet før Bethesda kom inn i bildet, men nå jobber de altså sammen om det. Lenke til kommentar
Epik Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 hm, ok, merkelig... veit du noe om hva de skal gjøre sammen da? eventuelt hvem som skal gjøre hva? for det er ikke så ofte at to utviklere, eventuelt at utgiveren blander seg inn i utviklingen av et spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg