Gå til innhold

Endelig PES 6!


Anbefalte innlegg

jeg har problemer me xbox live.noen som vil hjelpe?

 

når jeg går inn på xbox live så kommer det en beskjed: The Multiplayer Privileges has been disabled for this profile. Og så står det noe om at defro vil ikke xbox live vises.

 

xbox live funker på alt annet. bare ikke pes:(

 

er desperat etter hjelp :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pes6 på ps2 = gud

 

Pes på xBox360 er lik det dårligste football spillet jeg noen sinne har spilt . makan til dårlig greier. går jo pisse sakte  og gamplayet er jo klin likt pes4-5 helt sykt det der... ikke noe nytt kanskje 3-4 animasjoner.  :thumbdown:

7177148[/snapback]

ok du ER blind og døv

Lenke til kommentar
nei han har faktisk helt rett. prøvte PES6 på ps2 hos en kamerat her en dag å merket at det var mye bedre. Føler at 360-versjonen er bare pes4 med litt opp-pussing.

7177291[/snapback]

 

 

Kunne ikke sakt det bedre selv :thumbup: blei utrulig skuffa over 360 versionen. går jo ikke ann og fikse navna på lagene el noe sånt heller. det er jo helt sprøtt at de ikke har fått til det. på ps2 er det et helt annet spill rett og slett..

Lenke til kommentar
Pes6 på ps2 = gud

 

Pes på xBox360 er lik det dårligste football spillet jeg noen sinne har spilt . makan til dårlig greier. går jo pisse sakte  og gamplayet er jo klin likt pes4-5 helt sykt det der... ikke noe nytt kanskje 3-4 animasjoner.  :thumbdown:

7177148[/snapback]

ok du ER blind og døv

7177203[/snapback]

 

pes4 = "sakte" gameplay

pes5 = raskt

pes6 = mellomting

 

pes4 var i mine øyne bedre enn pes5, pes5 er mer arcade hvor pes4 er mer realistisk, så at pes6 ligner mest på dette er bare positivt. og pes6 på pc og ps2 er helt likt pes5, det er på x360 pes6 har fått forbedringer, når det kommer til grafikk og gameplay tweaks.

 

tydeligvis en del her som ikke veit hva de snakker om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...