teje Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 jeg har problemer me xbox live.noen som vil hjelpe? når jeg går inn på xbox live så kommer det en beskjed: The Multiplayer Privileges has been disabled for this profile. Og så står det noe om at defro vil ikke xbox live vises. xbox live funker på alt annet. bare ikke pes:( er desperat etter hjelp Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Pes6 på ps2 = gud Pes på xBox360 er lik det dårligste football spillet jeg noen sinne har spilt . makan til dårlig greier. går jo pisse sakte og gamplayet er jo klin likt pes4-5 helt sykt det der... ikke noe nytt kanskje 3-4 animasjoner. Lenke til kommentar
teje Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Pes6 på ps2 = gud Pes på xBox360 er lik det dårligste football spillet jeg noen sinne har spilt . makan til dårlig greier. går jo pisse sakte og gamplayet er jo klin likt pes4-5 helt sykt det der... ikke noe nytt kanskje 3-4 animasjoner. 7177148[/snapback] ok du ER blind og døv Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 nei han har faktisk helt rett. prøvte PES6 på ps2 hos en kamerat her en dag å merket at det var mye bedre. Føler at 360-versjonen er bare pes4 med litt opp-pussing. Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 nei han har faktisk helt rett. prøvte PES6 på ps2 hos en kamerat her en dag å merket at det var mye bedre. Føler at 360-versjonen er bare pes4 med litt opp-pussing. 7177291[/snapback] Kunne ikke sakt det bedre selv blei utrulig skuffa over 360 versionen. går jo ikke ann og fikse navna på lagene el noe sånt heller. det er jo helt sprøtt at de ikke har fått til det. på ps2 er det et helt annet spill rett og slett.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hadde PES6 kommet til den vanlige xbox'en så hadde jeg heller kjøpt det siden det hadde vært lik PS2 versjonen.. *sukk* Lenke til kommentar
Epik Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Pes6 på ps2 = gud Pes på xBox360 er lik det dårligste football spillet jeg noen sinne har spilt . makan til dårlig greier. går jo pisse sakte og gamplayet er jo klin likt pes4-5 helt sykt det der... ikke noe nytt kanskje 3-4 animasjoner. 7177148[/snapback] ok du ER blind og døv 7177203[/snapback] pes4 = "sakte" gameplay pes5 = raskt pes6 = mellomting pes4 var i mine øyne bedre enn pes5, pes5 er mer arcade hvor pes4 er mer realistisk, så at pes6 ligner mest på dette er bare positivt. og pes6 på pc og ps2 er helt likt pes5, det er på x360 pes6 har fått forbedringer, når det kommer til grafikk og gameplay tweaks. tydeligvis en del her som ikke veit hva de snakker om. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 argh, pes6 kunne vært aldri så fett, men så lenge live ikke funker som det skal så detter det mange poeng i min bok! JEG ER FRUSTRERT, OK? =P Vurderer faktisk sterkt å spille fifa dette året.... Lenke til kommentar
Epik Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 de kommer til å fikse live-problemene, men akkurat nå så får du bare invitere venner, og bli invite, det funker fint dessuten funker det fint å ta create match, så kommer det alltid noen har spilt snart 50 kamper live, så det går greit Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 konami har ikke prøvd en gang ser det ut som på pes6 360 . men har pes6 på playstation 2 så det går greit . xbox live greiene er bare tull az kampene lagger som bare det, pluss at alt blir disconnetcta plutserlig. Lenke til kommentar
Epik Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 hm, jeg har ikke opplevd noe unormalt mye lag... noen kamper praktisk talt lagfrie, men de fleste med normalt med lag, kan ikke forvente at det skal gå like bra som offline heller... plutselig disconnects har jeg hatt 2-3 av Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 hører det er reklame for playstation i 360 versjonen :!: Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 hører det er reklame for playstation i 360 versjonen :!: 7182624[/snapback] minst 1 av lagene har PS logoen på drakten ja Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Finally! har fått spilt noen games nå live =) Måtte bare trykke fort som f... når et ledig game med bra ping dukket opp... så nå blei jeg litt glad faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå