Nastro Azzurro Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Da var endelig PES 6 kjøpt!! Han i butikken sprang inn på lageret for å hente det! Var sikkert en av de første i byen som fikk kjøpt det ;P Gleder meg til å være ferdi på jobb så jeg får prøvd herligheta! =) Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Gled deg Det er det beste fotballspillet for øyeblikket, og sannsynligvis det beste frem til neste år. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Argh, noen andre som sliter med å få connecta på live?? Hver gang jeg velger et game står det bare at "game room doesnt exist anymore"..... Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Argh, noen andre som sliter med å få connecta på live?? Hver gang jeg velger et game står det bare at "game room doesnt exist anymore"..... 7167708[/snapback] Ja, men Konami er vist fult klar over det.. Får håpe de fikser dette ved å forbedre serverne eller en update Et eller annet vil ivertfall helt sikkert bli gjort, men er foreløpig fryktelig irriterende det der Endret 28. oktober 2006 av Lokiboki Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hørt at Live biten til PES 6 ikke er no å skryte av Er det sant eller er den bra? Til dere som har prøvd da. Lenke til kommentar
Epik Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Samme som FIFA 07 sin, ranked og unranked. Lenke til kommentar
smelx Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Jeg syntes det er en tendens på live for tiden... Mulig det har noe med wlan'en min også, men både på Splinter Cell og UMK sliter jeg med å connecte... "Host has ended session" osv Endret 28. oktober 2006 av smelx Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Har ikke vært borti det problemet i andre spill... spiller både splinter cell og mortal kombat uten problemer... så skikkelig irriterende at ikke pes vil funke! Singelplayer delen blir man jo fort lei, det som er gøy er jo å knuse noen fjortiser på live ;P blei forresten VELDIG skuffa over grafikken ;( Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Når kommer anmeldelsene til PES 6? Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 jeg er fifa-hore, så det tok utrolig lang tid å vende seg til motstatt knapp med O og [_].. men ellers var det virkelig underholdene. Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 du kan jo bra bytte om funksjonene til knappene, det var det jeg gjorde;) Lenke til kommentar
master_al Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Spillet er genialt, og jeg syntes det er 10 ganger bedre og artigere enn Fifa 07 på Xbox 360 Dette er mye bedre underholdning, mener jeg. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Spillet er genialt, og jeg syntes det er 10 ganger bedre og artigere enn Fifa 07 på Xbox 360 Dette er mye bedre underholdning, mener jeg. 7170547[/snapback] enig der Live delen synes jeg funker ok, spille kun mot norske på min friend listen sånn jeg kan ungå lagg Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 klarer dere å connecte på live? Hvilket nick har dere? så kan jeg adde! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 klarer dere å connecte på live? Hvilket nick har dere? så kan jeg adde! 7170984[/snapback] Du kan adde meg: RRhoads27 Jeg er ganske elendig. Lenke til kommentar
bluejudas Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Dere kan adde meg også, jeg får ikke spillet før til mandag eller tirsdag men da skal jeg spille tag: bluejudas Og jeg skal også delta her... http://pesnorge.net/phpBB2/viewtopic.php?t=1839 Lenke til kommentar
teekej Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Er det noen som, kan fortelle eller linke til hvilke lag som har riktig navn og lisensert og hvem som ikke har det? Jeg må vite det. Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 PES6 eier jo ikke atmosfære.. FORFERDELIG kommentator og.. Skjønner ikke at dem ikke kan bruke noen ekstra kroner på og få en lisens på ALLE spillere og ligaer.. Menyene ser ut som de kommer rett fra 1996 eller rundt der. Er PES spilla bare for de som vil spille mot hverandre eller? For singel player delen SUX. Lenke til kommentar
Epik Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) du kjøper ikke sportsspill for å spille mot dataen, det er selvfølgelig overlegent å spille mot andre, spesielt i din egen stue men også over nett med leaderboards og stats. Endret 29. oktober 2006 av Epik Lenke til kommentar
teekej Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 PES6 eier jo ikke atmosfære.. FORFERDELIG kommentator og.. Skjønner ikke at dem ikke kan bruke noen ekstra kroner på og få en lisens på ALLE spillere og ligaer.. Menyene ser ut som de kommer rett fra 1996 eller rundt der. Er PES spilla bare for de som vil spille mot hverandre eller? For singel player delen SUX. 7173961[/snapback] Noen ekstra kroner for å få lisens? Du har tydeligvis ikke peiling Det konami prøver på hvert år er å få flere lisenser. De sier selv at hvis de ikke får flere lisenser klarer de ikke å konkurere med fifa på salgsmarkedet. EA har kjøpt alle rettighetene på lisensene. Da er det ikke lett å bare "bruke noen ekstra kroner" Men gameplayet er mye bedre på pes. Hvis du kjøper et spill for å glo på hvilke farger og hvordan menyen er satt sammen og syter over det, da har du feil innstilling Sitter du å trykker opp og ned på menyene for morrosyld<<<<<<<?? Men er det noen som vet hvilke lag som de har lisens til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå