Gå til innhold

sjuke pervoer på nettet

lillelisa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På internett kan dagens unge gutter få utløp for "grisen i seg"

For flere år siden syns jeg dette var fantastisk gøy selv.

Kan ikke snakke for andre men jeg visste jo at dette ikke er måten å få seg noe.

Sikkert bare en gutteting men å åpne et chatvindu med f.eks jente17oslo og skrike "pulepulepulepulepule" var hysterisk morsomt.

Jeg er dog noe mer raffinert i dag.

Edit: skrivefeil.

Endret av Vt-iversen
Lenke til kommentar
Noe jeg anbefaler for og ta igjen på disse folkene hvis dere vil er og samle en liten guttegjeng til vors og dere plukker ut 3-4 gubber og ta i løpet av kvelden for litt underholdning.

Logg dere på som Lille_Lisa_16 eller noe.

Be dem sette på cam og kle av seg.

Da skrur du på cammet og hele guttegjengen trykker trynet opp i cammet, du skal se de gubbene får seg en trøkk!

Sykt morro! ^^

7162661[/snapback]

har du prøvd det?

Lenke til kommentar
Noe jeg anbefaler for og ta igjen på disse folkene hvis dere vil er og samle en liten guttegjeng til vors og dere plukker ut 3-4 gubber og ta i løpet av kvelden for litt underholdning.

Logg dere på som Lille_Lisa_16 eller noe.

Be dem sette på cam og kle av seg.

Da skrur du på cammet og hele guttegjengen trykker trynet opp i cammet, du skal se de gubbene får seg en trøkk!

Sykt morro! ^^

7162661[/snapback]

har du prøvd det?

7174165[/snapback]

Hvem har ikke prøvd det på en eller annen måte? ^^

EDIT: Jeg snakker da om og "ta" de som fortsetter og mase "sex" "cam" "pule?" selv om man har ett nick som sier man er under den seksuelle lavalder.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Hah, dette gir meg vonde minner.

Jeg og noen venner fant opp en "jente" ved navn Tone, som var 17 år gammel. Lagde email adresse og gikk inn på chat.no med mail adr som brukernavn. Etter 1 time på litt forskjellige chatte rom har vi nå 150 kontakter og hver gang vi logger på for å sjekke er det alltid masse kåtpeiser som skal snakke med oss.

Har hatt visse ..situasjoner som involverer cam også, noe mange fant morsomt på LAN. Too bad vi ikke hadde cam selv og kunne vise 10 gutter som står å ser på å ler.

Lenke til kommentar

Leste et sted at rapperen Camron og crewet hans logget seg inn på et chatterom med et kallenavn "Jente_13" eller noe i den duren. Så var det utrolig mange eldre menn som lurte på om de ville treffes osv, ja dere skjønner..

Skulle likt å sett trynet til "mann_32" da han fant ut at "den lille jenta" bak nicket viste seg å være et par svære negere med balltrær som sto å ventet :)

Lenke til kommentar
Alle de "jentene" jeg har prøvd å møte fra sånn der opplegg har bare vært dudes eller gamlinger. Og ei feit ei.

Det funker ikke så bra altså, men cupido.no det er mye bedre!!1!11

7174582[/snapback]

omg. Har du prøvd å arrangere møte med "jenter" fra chattesider?

Hadde aldri jeg turt. Vil du ha en bedre suksessrate bør du prøve sider som blink, etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...