Gå til innhold

sjuke pervoer på nettet

lillelisa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, det er jo ikke bare tull da..

Kjenner en kar som motte ei dame pa internett, vet ikke hvor eller hvilken side, men han motte ho og pulte a visstnok, pa samme kvelden..

Han er langt fra taper og, typisk kar egentlig som ikke burde ha noe problem med a skaffe damer pa andre vis..

Ble overassket over historien, men tror ikke alle som sitter der er 50 ar gamle jomfruer + tror ikke sa mange hadde brukt tiden sin pa det hvis det ikke hadde funka..

Lenke til kommentar

Haha, elsker hvordan de aller fleste går rett på sak.

Gutt_15_!: Vil du ha sex med emg?

stvgr-G: cam?

Gutten_jada: hei, kåt da.

Lasse-69: Hei kjære, har du hatt en fin dag?

Go'guten: hei, asl, kåt?

Gutt_18_cam<3: kåt?

stiv,cam: hei, liker du kosegutter? (pluss at det var pervo navn til tusen)

Nydelig fenomen dette... :wee:

Også knut. som presterte å si: oiii, 38 æ.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg savner å være "knøttlitenpike13" når jeg kjeder meg. Har universitetsnett så blir gjennomskuet med en gang :wee: *savne next gen tel*

Lenke til kommentar

Jeg synes hele det konseptet der er et interessant fenomen. Det får meg til å undre om stakkars k't gutt35 noen gang har sett en jentefitte på cam. Hvor mage ganger har han blitt køddet med? Finnes det faktisk seriøse, og vakre jenter der ute som finner det tennende og vise frem sine kjønnsorganer og ha såkallt nettsex med de grisene? For personlig er det svært, svært lite appelerende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Finnes sikkert jenter med dårlig selvtillit som syns det er greit å få høre at de er digg, uavhengig av hvem som sier det :D og det finnes nok jenter som er exhibisjonistiske og tenner på nettsex. Hadde ingen fått noe ville ingen prøvd.

Lenke til kommentar
Jeg synes hele det konseptet der er et interessant fenomen. Det får meg til å undre om stakkars k't gutt35 noen gang har sett en jentefitte på cam. Hvor mage ganger har han blitt køddet med? Finnes det faktisk seriøse, og vakre jenter der ute som finner det tennende og vise frem sine kjønnsorganer og ha såkallt nettsex med de grisene? For personlig er det svært, svært lite appelerende.

7164149[/snapback]

Det lurer jeg på også. Hvis man går inn på jippii.no (?), så er 95% "kåt gutt_17" eller "sprute_på_cam". Så er det kanskje jenter der, da minst èn av de er en gutt som lurer på om han klarer å lure en fyr til å runke på cam.

Lenke til kommentar

jeg og noen kompiser køddet slik på jippi en stund..

først strippa en, og flere, men så en uke senere så buster vi den samma duden i å strippe igjen, tror vi tok han 3-4 ganger på tre uker :p

Noen gir seg rett og slett ikke, tror virkelig de liker det jeg :wee:

Lenke til kommentar
Har logga meg inn de rsom ei jente jeg også..  Bare for og se om det var så ille som jeg trodde.. Er helt utrolig, jeg skjemmes av hvordan enkelte mannfolk og gutter oppfører seg. Det er patetisk og ubeskrivelig, syke folk :realmad:    Endte med at jeg kjefta ut noen personer..

En kamerat var på skolen og logga seg inn som gutt_12 eller noe.. Det var en 48 år gammal mann som ville ha sex med han.. Sykt!! Det skulle ikke gått ann, enkelte skulle vært fengsla for lengst.

7162721[/snapback]

... Vi gjør oppmerksom på at OP daglig sender til Kripos: IPnr, tidspunkt, abuse til netleverandører , på de brukere som stadig er i kontakt med mindreårige angående sex mot betaling/kontantkort osv.

Spørs om de ikke tar affære av og til.

Lenke til kommentar
Det som er sjokkerende er at folk fortsatt sier "asl".

7162627[/snapback]

hehe! Var min tanke òg.

Håper virkelig de tar de folka som spør små barn om sånt.. Stakkars barn burde ikke bli utsatt for sånt

7164605[/snapback]

De "stakkars" barna vet utmerket hva de gjør selv. Kall deg for jente13 og du VIL få sånne meldinger. Valget er der.

Lenke til kommentar

Håper virkelig de tar de folka som spør små barn om sånt.. Stakkars barn burde ikke bli utsatt for sånt

7164605[/snapback]

De "stakkars" barna vet utmerket hva de gjør selv. Kall deg for jente13 og du VIL få sånne meldinger. Valget er der.

7165057[/snapback]

de får heller kalle seg Punisher eller noe slikt :p

Lenke til kommentar
Også mulig at alle disse småbertene faktisk liker all den slibrige oppmerksomheten de får der. Ja dem løper og bærer seg om hvor fælt det er, men 6minutter etterpå er de innpå samme chatte-rom. Hmmmmm ...

7165094[/snapback]

Haha, ja.. Tidligste tenårings årene er ganske turbulente og fulle av humørsvingninger osv :p

Endret av Equirinox
Lenke til kommentar

er ganske morro og kalle seg Camgirl16 ol på chater, kommer bare drøssende inn, har gjort det en del ganger, morro og avtale møter å:p

Så ikke møte opp::p:P:P:P:P

Foreste, å går og i forgårs så joina jeg #Norge på IRC, med en gang jeg joina begge gangene kom det PM, og det var mitt standard nick, Dj_Evelen!

Loggene:

nr1, i går tror jeg:

00:14  Begynte å snakke med g22_ på fredag 27.10.2006 00:14:24

g22_ hei

Dj_Evelen hei

00:15 g22_ kæm der?

Dj_Evelen Dj_Evelen

g22_ gammel?

Dj_Evelen 16

g22_ k*t?

Dj_Evelen nei

00:16 Dj_Evelen åssen d=?

g22_ e så kåt

Dj_Evelen ok

Dj_Evelen er du homo eller?

g22_ nei, bare k*t

Dj_Evelen ok

00:17 Dj_Evelen hvorfor bryr du deg om jeg er kåt da?

g22_ æ tenne på å bli p**t av pappa

Dj_Evelen ok

Dj_Evelen jeg er ikke faren din

g22_ bare sa d

Dj_Evelen ok

så i forgårs tror jeg:

de er publisert før på itavisen gamer, så det med røtt er "sensurert" av moderator.

12:20  Begynte å snakke med mozzy på onsdag 25.10.2006 12:20:32

mozzy hei sexy!

12:22 Dj_Evelen hei

mozzy hei du, står til?

Dj_Evelen jada

12:24 mozzy bra! Her også

mozzy asl på deg da?

Dj_Evelen hmm.. .jeg bor i noge, er 16 år og gutt

Dj_Evelen norge*

mozzy ok, jeg er 25 gutt oslo

12:25 Dj_Evelen o

mozzy koser du deg solo-mode?

Dj_Evelen k

Dj_Evelen nei

mozzy ikke noen muskler nedentil som har lyst til å get their freaks on?

Dj_Evelen nei

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...