lillelisa Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 jeg logget meg i dag på et norsk chattested. etter ca 1.min så skjermen min ut som det vedlagte bildet..... hva er det med mannfolk som henger rundt på slike steder, og kommer med slibrige tilbud? tror de virkelig at de får noen ved å spørre: "er du kåt?"? herregud....... det verste er vel egentlig at forumet jeg var inne på heter "under 18" eller noe sånt! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Navnet ditt maa helt klart ha vaert "kaat jente" eller noe lignende. Alt det der etter noen faa minutter? Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 jeg logget meg i dag på et norsk chattested. etter ca 1.min så skjermen min ut som det vedlagte bildet..... hva er det med mannfolk som henger rundt på slike steder, og kommer med slibrige tilbud? tror de virkelig at de får noen ved å spørre: "er du kåt?"? herregud....... det verste er vel egentlig at forumet jeg var inne på heter "under 18" eller noe sånt! 7162453[/snapback] Hehe Var ett par "kåte" mannfolk der gitt! Lenke til kommentar
lillelisa Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Navnet ditt maa helt klart ha vaert "kaat jente" eller noe lignende.Alt det der etter noen faa minutter? 7162471[/snapback] nei, navnet mitt var lillepia eller noe sånt...... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er vel ikke noe nytt? Og skal vedde på at når en av de mennene (eller 10 av de siden de jakter i flokk) finner ei som er kåt og sender bilder så er "hu" også en mann.... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Lawlaholic. Dette er da et velkjent fenomen. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Eldre liker småtøs vettu. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Garantert desperate persona som trur dei kan få seg noke.. Endret 27. oktober 2006 av maskot Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Navnet ditt maa helt klart ha vaert "kaat jente" eller noe lignende.Alt det der etter noen faa minutter? 7162471[/snapback] nei, navnet mitt var lillepia eller noe sånt...... 7162506[/snapback] Som sagt, eldre liker smaatoser Hehe, hvor lenge var du paa det chatteprogrammet? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Har vi ikke hatt endel slike tråder før? Synes heller ikke at det var så altfor mange som ville kose litt med deg, har sett verre screenshots før^ Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 En kamerat av meg logga seg inn der som "Jente_14" eller no sånn. I løpet av noen minutter var det 38 stk som ville snakke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Chat.no Jeg lurer på om det faktisk eksisterer ekte jenter der.... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det som er sjokkerende er at folk fortsatt sier "asl". Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Noe jeg anbefaler for og ta igjen på disse folkene hvis dere vil er og samle en liten guttegjeng til vors og dere plukker ut 3-4 gubber og ta i løpet av kvelden for litt underholdning. Logg dere på som Lille_Lisa_16 eller noe. Be dem sette på cam og kle av seg. Da skrur du på cammet og hele guttegjengen trykker trynet opp i cammet, du skal se de gubbene får seg en trøkk! Sykt morro! ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg tror ikke noen av dem er verken sjuke eller pervoer. De er kåte gutter/menn som er en smule desperate, evt ekshibisjonister. De er søte, men fyller dessverre ikke kravene til verken "sjuk" eller "pervo". Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Har logga meg inn de rsom ei jente jeg også.. Bare for og se om det var så ille som jeg trodde.. Er helt utrolig, jeg skjemmes av hvordan enkelte mannfolk og gutter oppfører seg. Det er patetisk og ubeskrivelig, syke folk Endte med at jeg kjefta ut noen personer.. En kamerat var på skolen og logga seg inn som gutt_12 eller noe.. Det var en 48 år gammal mann som ville ha sex med han.. Sykt!! Det skulle ikke gått ann, enkelte skulle vært fengsla for lengst. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg tror ikke noen av dem er verken sjuke eller pervoer. De er kåte gutter/menn som er en smule desperate, evt ekshibisjonister. De er søte, men fyller dessverre ikke kravene til verken "sjuk" eller "pervo". 7162702[/snapback] Ok. Det var en veldig detaljert og fin forklaring. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Denne tråden gjorde at jeg fikk lyst til å ta opp en gammel hobby av meg. Se der ja, med nicket "K*tjente19" fikk jeg 7 invitasjoner på under 30 sek. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Denne tråden gjorde at jeg fikk lyst til å ta opp en gammel hobby av meg. Se der ja, med nicket "K*tjente19" fikk jeg 7 invitasjoner på under 30 sek. 7162798[/snapback] Start en tråd i OT-baren med tittel "Jeg har fått nytt cam, hvem vil hjelpe meg å teste?" og du vil raskt oppdage at denne gjengen er like ille. Btw: ASL? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Start en tråd i OT-baren med tittel "Jeg har fått nytt cam, hvem vil hjelpe meg å teste?" og du vil raskt oppdage at denne gjengen er like ille. Btw: ASL? 7162855[/snapback] Er du interessert?? Utveksle nude pics? Plz?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå