lilfire Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 har en nettside uten støtte for php og lurer da på om det er mullig å bruke javascript til å få fram et tilfeldig bilde fra en mappe på server. MVH lilfire Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 har en nettside uten støtte for php og lurer da på om det er mullig å bruke javascript til å få fram et tilfeldig bilde fra en mappe på server. MVH lilfire 7162426[/snapback] Kan du ikke la en annen host gjøre det for deg? La en konto på start.no og legg bildene inn der sammen med litt php Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 vet det er en mullighet. men i dette tilfeldet hadde det vært best med den hosten jeg har nå. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 vet det er en mullighet. men i dette tilfeldet hadde det vært best med den hosten jeg har nå. 7162463[/snapback] ok... Sjekk denne da. Google er en fin ting http://www.javascript-page.com/ranimage.html Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 hmm er snakk om mange bilder her må jeg rename alle bldene eller legge inn alle navna riktig da. dette vil bli tungt manuelt finnes det noen programer som kan hjelpe meg? mvh lilfire Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 hmm er snakk om mange bilder her må jeg rename alle bldene eller legge inn alle navna riktig da. dette vil bli tungt manuelt finnes det noen programer som kan hjelpe meg? mvh lilfire 7163253[/snapback] Hvor mange bilder er det snakk om? 50, 100, 1000? PS: Google hjelper deg sikkert Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 er snakk om 800bilder og har lasta ned mange progs fra www.download.com men ingen som funka, eller var noen men de kunne bare ta 10 bilder siden det var demo blablabla Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 er snakk om 800bilder og har lasta ned mange progs fra www.download.com men ingen som funka, eller var noen men de kunne bare ta 10 bilder siden det var demo blablabla 7163315[/snapback] http://www.dirfile.com/bulk_file_renamer.htm# Har ikke testa men den er nedlastbar og det står at det er freeware (ingen demo) Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 takk. det funka! faen har leita lenge og u finner med en gang. takk Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 takk. det funka! faen har leita lenge og u finner med en gang. takk 7163416[/snapback] Jeg bare google jeg Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 et spm. bare. med dette scriptet lastes alle bildene inn når siden åpnes eller laster den inn etter hvert som det skal vis neste bilde? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 et spm. bare. med dette scriptet lastes alle bildene inn når siden åpnes eller laster den inn etter hvert som det skal vis neste bilde? 7164492[/snapback] Jeg vet ikke. Jeg bare googlet det frem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå