Sjefern Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Jeg får ikke spilt noen av spillene mine lenger!!! Hver gang jeg skal prøve å sette igang et svarer den enten bare med en kjent hul lyd fra WinXp som forteller at noe har gått galt (begynner å gå meg på nervene forresten. Skvetter av den oxo) Eller så kommer den med en error: lnit error error: #4205 generic... Jeg har lastet ned et program de anbefalte på Din side. Det heter Aida32. Det jeg tror jeg mitet muligheten til å spille når jeg debugget og dumpet smbus og matrox og nvidia og alt det abdre deg gikk ann å "dumpe" Det jeg trodde jeg gjorde var at "frigjorde minne " eller noe sånt. Var ikke helt sikker men jeg trodde ihvertfall det var bra å gjøre det. Nå fungerer hverken mafia eller battlefield. Noen ideèr? Lenke til kommentar
jossa Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 <eget ansvar> prøv å mate cdrommen din me xp plata og velg "repair" fra boot menyen men dette er kansje ikke så lurt vist du ikke vet hva du driver med.. noen andre? _________________ data er oppskrytt og forsvinner vel om noen år når folk går lei tenker jeg. -Dan Hansen- [ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-11-08 19:08 ] Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Forsøke deg på Windows XP`s "System Restore". Den er rimelig enkel å bruke, og gjenoppretter systeminstillingene dine til ett tidligere tidspunkt (som du kan velge selv (velg da det som er nærmest før du brukte programmet)) Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Jeg stilte System Restore funksjonen til å gå tilbake to dager og da fungerte spillene igjen. Geniale greier!!! :smile: Tusen takk for hjelpen. Jeg var litt svett her en stund. Var jo ikke sikker på hva jeg hadde gjort. Tusen takk igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå