Markus123 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei... Vurderer å kjøpe meg denne laptopen. Har tenkt å bruke den til bl.a. Battlefield 2, Counter-Strike: Source, Videoredigering i Vegas o.l. Noen som vet om den holder til mine formål, eller om jeg kanskje bør velge en annen? Tusen takk for svar! Mvh. Markus! Lenke til kommentar
defensor Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Litt dårlig prosessor, hvis du skal bruke den til video redigering kunne det også vært kjekt med en 7200 rpm harddisk. Til spill er den midt på treet... Endret 28. oktober 2006 av defensor Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Den holder nå mer enn nok til det du skal spille. Sikkert ikke på maks oppløsning, men duger godt. Har spillt tilsvarende spill på min iMac med 128mb versjonen av X1600, og det flyter flott, riktignok på 1280x800 og 1024x768 med endel AA/AF skrudd på, så du gjør nok ikke dårlig kjøp! Skal ikke uttale meg om videoredigering, men vil tro en Duo Core cpu holder fint til det! Lykke til uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå