Gå til innhold

Kjem 20GB utgaven av PS3 til Noreg?

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja den frister den der altså, blir nok den eg kal ha meg om det blir aktuelt.

7164738[/snapback]

Det har også blitt sagt at man skal kunne oppgradere den også med Wifi om man vil. HD kan man kline inn det man ønsker av 2,5" drev. Så foruten kromm lista, kan man få en fullblods og bedre av en 'core' versjon..

Lenke til kommentar
Ja den frister den der altså, blir nok den eg kal ha meg om det blir aktuelt.

7164738[/snapback]

Det har også blitt sagt at man skal kunne oppgradere den også med Wifi om man vil. HD kan man kline inn det man ønsker av 2,5" drev. Så foruten kromm lista, kan man få en fullblods og bedre av en 'core' versjon..

7165451[/snapback]

Jepp,wifi er ikkje så viktig da eg foretrekker å det kablet :p Liker HDD-løsningen til Sony eg ihvertfall.

Ka blir prisen på denne utgaven sånn ca.? Er vel ikkje blitt sagt noe særlig om den her til lands.

Lenke til kommentar
Kløpp

Jepp,wifi er ikkje så viktig da eg foretrekker å det kablet :p  Liker HDD-løsningen til Sony eg ihvertfall.

Ka blir prisen på denne utgaven sånn ca.? Er vel ikkje blitt sagt noe særlig om den her til lands.

7165476[/snapback]

Kablet er utvilsomt det beste, men om man har husets mediasenter i en ende og bredbåndsrouter i andre enden og ei sur kjerring i mellom, er det neppe noen kjangs for det her i gården.. :D

Dessuten har jeg tenkt å benytte meg av PSP'en opp mot PS3'en, og da må man ha ad-hoc Wifi.

Core versjonen om vi tør kalle den det, vil jeg tro ligger på en pris som skulle tilsie at man tar vekk 40GB, wifi og ei kromm list. Dvs 1000kr mest sannsynlig, og 1500kr i beste tilfelle..

Menmen.. Time will show..

Lenke til kommentar
Ja har jo klart meg med 14 GB plass på 360`en, så eg greier meg vel med forhåpentligvis 20 sanne GB på PS3 :)

7165609[/snapback]

Det kommer vel an på hva du har tenkt å bruke den til.. Men jeg legger meg raskt flat og innrømmer at jeg er ei kapasitetshore. Jeg har 250GB på Xboxen min 250GB på PS2en og en TB server stående.. :p

Tilogmed PSP'en har fått seg en 2GB stikke i tillegg til 1GB'eren som fulgte med.. :p

Når homebrewsa kommer på banen og man kan gjøre litt forskjellig dill og dall blir det kjappt lite om plassen. Så tilfelle ville jeg være den første til å skvise inn en 160GB'er :D

Lenke til kommentar
Ja har jo klart meg med 14 GB plass på 360`en, så eg greier meg vel med forhåpentligvis 20 sanne GB på PS3 :)

7165609[/snapback]

Nå må du huske at man kan legge PS3 spill inn på harddisken, så det kommer nok til å ta litt plass.

7165681[/snapback]

Man kan ja, men behøver man det? Nei. Uansett så blir det nok aktuelt å oppgradere seinere. For alt eg veit kan eg ende opp med premium utigaven,eller ingen PS3 ved det første. Men at eg skal ha ein er det ingen som helst tvil om :)

Ser bare for meg God of War 3 og eit nytt spill ifra Ico/shadow of the colossus gjengen eg...får nesten erekson. Så har vi allerede MGS4 som eg er forpliktet til å kjøpe :)

Lenke til kommentar
Man kan ja, men behøver man det? Nei. Uansett så blir det nok aktuelt å oppgradere seinere. For alt eg veit kan eg ende opp med premium utigaven,eller ingen PS3 ved det første. Men at eg skal ha ein er det ingen som helst tvil om :)

Ser bare for meg God of War 3 og eit nytt spill ifra Ico/shadow of the colossus gjengen eg...får nesten erekson. Så har vi allerede MGS4 som eg er forpliktet til å kjøpe :)

7165706[/snapback]

GoW3, er det annonsert? Trodde det bare var ønske fra produsenten.

Men et nytt spill fra Ico/SotC-gjengen er jeg ikke så dum at jeg sier nei takk til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...