Gå til innhold

uv lysende hovedkort

Anbefalte innlegg

Skal NÅ ta ut hovedkortet mitt for å spraye det med uv spray som altså lyser i uv lys

Fryktelig spent om jeg kommer tilbake hit å skriver at det funka fint om en time eller to. eller om jeg kommer igjen om en uke og sier at jeg har fått meg nytt hovedkort.

Bilder kommer også da

Og ja, jeg vet det er gjort før.. bare litt spent selv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vurdert det selv også, var litt redd for å skade noe da, men hvis det gikk greit er det vel bare å sette i gang...

Har selv en Gul og en Oransje fluoreserende lakk, men skulle gjerne hatt en lakk så du kun ser at det er lakket når UV lyset er på.

Hva lakk brukte du?

Lenke til kommentar

Quote:

Typhon skrev (2002-11-10 21:13):

Bildene skulle jo kommet fredag jo......

som sagt kræsja maskina når jeg skulle flytte hovedkort og cpu over i nytt kabinett. vet ikke hva som har tatt kvelden. men kommer en kamerat med cpu og hovedkort jeg skal teste (sitter på en bærbar nå) så bildene kommer. men ble litt uklare.....

vent..har vel bildene her jeg =)..

men de er veldig uklare... så nye kommer senere...

ok, alle er på 400-500kb så skal sjekke om jeg husker passordet på home.no saken min.... prøver etterpå

Lenke til kommentar

Fant ut at cpuen min hadde tatt kvelden..

men nå laster jeg opp bildene til

home.no.net/milkwood

de er på 400kb cirka.. har ikke fått gjort noe med den... gjør det fra en bærbar siden min maskin da tok kvelden (men IKKE pga uv sprayen)

men er vel snart ferdig med å laste de opp snart..

bildene ble litt uklare, men man ser iallefall effekten på to av bildene

noen bilder bare av hovedkortet

noen bilder fra hva jeg teipet over (for å beskytte litt, så jeg ikke fikk inn for mye spray i sloter og ting som kunne bli for varmt)

bilde® som ble tatt i mørket uten flash uten uv lys. og et bilde® som ble tatt i mørket uten flash med uv lyset (de to hvor hovedkortet "lyser" der du ser effekten..

det jeg mener å huske jeg tok med på...

Kommer mer bilder og en hel artikkel om det snart.. (må få kjøpt cpu..)

Lenke til kommentar

Quote:

RockeRolf skrev (2002-11-11 15:42):

Thøft!
:grin:

Stilig LCD du hadde der, er det ferdigløsning, eller har du loddet selv?

Er loddet selv ja (vel og merke av en kamerat, men ja)

kjøpt fra england, men samme lcd som de har på hsc-electronics eller hcs-e... husker ikkke om det var hsc eller hcs jeg.. iallefall...

bygger ny pc med nytt kabinett nå hvor det meste blir nytt.. en hel artikkel kommer snart om alt det her på en ikke oppgitt side =) (url kommer når alt er klart)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...