kvirrsilvaiks Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei. Hvordan oppretter jeg et Ad Hoc nettverk, sånn at jeg og kompisen kan dele filer o.l. Vet det finnes en relativt grei måte og ordne dette på. Thanks Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Du går inn på softwaren til klientkortet og velger ad-hoc og velger samme kanal som kompisen. Så kan du prøve å pinge PC til han andre. Dere må ha statisk IP. Sjekk at dere bruker samme arbeidsgruppe/workgroup. Lenke til kommentar
kvirrsilvaiks Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Ja, det er greit. Men jeg vil lage et nettverk. Som i at man lager navn på nettverket, slik at andre kan koble seg på nettverket. Det blir som når du søker etter nettverk på laptopen, så kommer det opp på de oppdagede nettverkene at det er et datamaskin-til-datamskin nettverk der. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det er vel da de fleste kjøper seg en router? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå