levlex Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Nylig dukket det opp bilder av en ukjent Nokia-PDA med antenne og bredskjerm. Les mer Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kan jo ta med denne i samme slengen; skisse av hva som kan bli den nye Communicatoren Snakker vi E90, kanskje? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 kvaliteten på det bildet ditt OML fikk meg til å tenke på noe fra ett DOS adventure-spill space quest kansje? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er en blyanttegnet skisse, i dårlig oppløsning. Var slik det ble presentert på Mobile-review... Men, det ser uansett kult ut Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 skulle ikke forundre meg, siden mange av dem gamle adventure spilla hadde bakgrunner og lignende som var håndtegnet. og vi snakker seriøst dårlig oppløsning, under vga om jeg gjetter rett, for å gi den effekten der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg