BWW Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Hei Elemntært spørsmål her, men jeg står fast. I bildet over PC'er i nettverket får jeg ikke aksessert 2 PC'er? Meliding "xxx is not accessible.... You do not have permision... The network path is not found" Jeg er logget på som domene admin De aktuelle PC'ene får IP fra DHCP server. Noen forslag? HASTER Endret 27. oktober 2006 av BWW Lenke til kommentar
BWW Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) HeiElemntært spørsmål her, men jeg står fast. I bildet over PC'er i nettverket får jeg ikke aksessert 2 PC'er? Meliding "xxx is not accessible.... You do not have permision... The network path is not found" Jeg er logget på som domene admin De aktuelle PC'ene får IP fra DHCP server. Noen forslag? HASTER 7161734[/snapback] Fant ut av det. Windows firewall og share.. Åpnet også port 445.. Noen som kjenner til AVG's netverks Edition? AVG S-Tool og siste tab'en hvor maskinene sees. To maskiner jeg det ikke skjer noe når jeg trykker force install? Trenger hjelp med remote instalasjon.. Endret 27. oktober 2006 av BWW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå