iChristian Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Emnetittelen sier vel alt, etter at jeg oppgraderte til Ubuntu 6.10 med Firefox 2.0 så vil ikke backspace ta meg tilbake lenger. Hva kan jeg gjøre for å rette opp i det? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Eneste jeg har funnet ut er at hurtigtastene er byttet ut litt. Backspace tar der oppover til starten av siden hvis du har scrollet nedover, mens alt + venstre piltast tar deg tilbake. Leter etter steder hvor en kan bytte nuh Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Ser ut som om du har rett, fortell det gjerne hvis du finner en løsning Lenke til kommentar
golovan Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ser ut som om du har rett, fortell det gjerne hvis du finner en løsning 7161765[/snapback] skriv about:config i url-feltet scroll ned og finn browser.backspace_action = 1 forandre til browser.backspace_action = 0 disko: du har backspace som faktisk tar deg tilbake igjen Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Tusen takk Da fungerer det slik jeg vil Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Eneste jeg har funnet ut er at hurtigtastene er byttet ut litt. Backspace tar der oppover til starten av siden hvis du har scrollet nedover, mens alt + venstre piltast tar deg tilbake. Leter etter steder hvor en kan bytte nuh 7161738[/snapback] alt-piltast er vel rimelig standard måte å navigere på i nettlesere og filutforskere generellt? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Vant til å bruke musa i opera og firefox med mouse gestures, og extraknapene på siden av musa ellers, eventuelt backspace. Så for meg var alt + piltaster nytt i går *hosthost* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå