tobiaz Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Hallais! Jobber med en kunde ved navn Tyin Booking, som leier ut hytter og leiligheter. I den sammenheng skal de ha prospekter fra hver leilighet, naturligvis da med en del bilder. Denne siden er satt opp slik at innholdet ligger i en hvit tekstboks med faste marger på hver side. Det er ønsket at bildene skal ligge 3 i bredden, og fylle helt ut til margene i tekstboksen. Lettere å forstå hva jeg mener ved å ta en kikk på malen. Slik dette er satt opp nå er det to ulike class'er på bildene; en for de to første som har margin-right:19px; og en for det tredje som har ingen margin-right. Alt dette skal styres via CMS, og her kan jeg kun ha én bestemt class på disse bildene. Finnes det noen lur måte å få bildene til å flyte på samme måte, uten å måtte bruke ulike class'er? Tusen takk for all hjelp! Endret 27. oktober 2006 av tobiaz Lenke til kommentar
rønning Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 En mulighet som slår meg inn kan være og lage en div for hver rad med bilder. Og så ha text-align center på denne Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) *slett feilpost her......* Endret 28. oktober 2006 av funkweb Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har laget et lignende ditt, med endringer. Sjekk dette.. Gallery Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå