avalencia Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Hei Så på en Scythe http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320978 , men har forstått det slik at jeg trenger den orginale festebraketten til cpu kjøleren ( den svarte "bingen" rundt cpu feste). Denne har jeg selvfølgelig rotet vekk for lenge siden da jeg har kjørt på vannkjøling en god stund nå. Er det noen her som kunne hjelpe meg, hvis noen har en slik braket (med de 4 plastikk feste "dingsene") liggende, ett gammelt defekt 478 hovedkort eller no som de vil selge til meg ? Endret 29. oktober 2006 av avalencia Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hadde det samme problemet for et par uker siden, løsningen var å kjøpe ThermalTake Big Typhoon, da denne ikke bruker "bingen" Lenke til kommentar
avalencia Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Fikk tak i en, var en som solgte en via bruktmarkedet her Endret 29. oktober 2006 av avalencia Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hvor mye måtte du ut med? Lenke til kommentar
avalencia Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Hvor mye måtte du ut med? 7174855[/snapback] 50 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå