Gå til innhold

Gears of War - Multiplayer

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Modes:

* War Zone - 4-on-4 team deathmatch; no respawns

* Resurrection - 4-on-4 team deathmatch; downed players will revive after 30 seconds, unless finished off by opponents

* Execution - "Kill the Leader"; highest-ranked player on the team is the leader and can pick up weapons supporting players can't use

Maps (all are small, many symmetrical):

* Canals

* Clocktower

* Escalation - series of terraces; one team starts at the top, the other at the bottom; bottom team aided by sniper pick-up

* Gridlock - narrow street with bombed out cars for cover (playable at E3)

* Fuel Depot - warehouse bases; cargo crates for cover

* Mansion - "haunted house"; destructible cover; choke points: courtyard and foyer

* Mausoleum - circular; a series of rings, the outer being a graveyard; design lends itself to match draws

* Roof Tops

* Tyro Station - watch out for the bullet train

* War Machine

Extras:

* Health system - as you take damage, the Gears' skull will begin to appear on-screen; once it's all there, one more shot, and then light's out

* Magnum - high-powered pistol

* Hammer of Dawn - satellite laser strike

Det nermar seg no folkens. Eg klarar ikkje vente til å få GoW limited edition i postkassen.

Hammer of Dawn høyres utruleg tøff ut.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gamezone.no - kjempebutikk, som alltid har gitt meg spela eg har bestillt *kjapt*.

Eg brukte og playx.no - men sidan dei nektar å skrive "gåve" eller, verdig på under 200kr - blir det dyrare å bestilla ifrå dei, med tanke på at dei held til i danmark.

Men gamezone.no kan eg anbefala på det varmaste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Gamezone.no - kjempebutikk, som alltid har gitt meg spela eg har bestillt *kjapt*.

Eg brukte og playx.no - men sidan dei nektar å skrive "gåve" eller, verdig på under 200kr - blir det dyrare å bestilla ifrå dei, med tanke på at dei held til i danmark.

Men gamezone.no kan eg anbefala på det varmaste.

7161212[/snapback]

Hvor "kjapt" går det å få spillet, fra Gamezone? Bestillte et spill der nå, håper det er i postkassen i morgen :) (Ikke Gow altså :p )

Er det mulighet for link på to tver?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Sist eg bestillte var det SC:DA - eg bestillte det fredag kl. 14.50.

Lørdag kl 12.00 hadde eg det i postkassen.

Dei sender ifrå Kristiansand. Eg bur på stord, litt sør for bergen.

Såframt dei har det på lager, sender dei med ein gong. Glimrande butikk.

7161302[/snapback]

Sjekket ordreinfo nå:

Statushistorikk & Kommentarer

27/10/2006 Bestilt

27/10/2006 Sendt

Jeg bor nær Oslo. Dette lover bra :)

Lenke til kommentar

Må si det hørtes litt tamt ut online altså.....Nå vil jeg bare inn der og drepe deathmatchstil. Vil ikke vær på et lag der det er snakk om vill taktikk og roping inn i microfon. Jeg vil bare slappe av med å kverke andre og respawne.

Her var det jo bare "team" Noe som sikkert hardcore FPS fans vil like. Men for meg så blir det litt kjedelig. Koser meg nok med singelplayer jeg da

Lenke til kommentar
Synes det var litt skuffende få multiplayer modes. Noen som vet om spillet støtter co-op split screen?

7161521[/snapback]

Ja, spillet støtter co-op i split screen. Det beste er at uansett hvor langt du er kommet i campaign, så kan du få en kamerat til å steppe inn og hjelpe deg, uten å måtte restarte spillet :)

Lenke til kommentar
Synes det var litt skuffende få multiplayer modes. Noen som vet om spillet støtter co-op split screen?

7161521[/snapback]

Litt dumt spørsmål nesten, greit hvis du ikke vet så altfor mye om spillet men utviklerne har sagt at noe av meningen med spillet er at man ikke man skal spille alene :p Er enten med en "hjelper" i spillet eller en kompis kan joine spillet når som helst og tar da over som "hjelperen" sin character slik at det blir en "seamless" join.

Lenke til kommentar

Skiter faktisk om det har FFA Deathmatch eller ikke. Har spilt Halo 2 i årevis uten å spille spesielt mye FFA Deathmatch. Er jo bare om å gjøre og få inn det siste skuddet på fiendene for å få mest mulig frags i motsetning til team deathmatch der man kan sammarbeide om fraggene. :p

Dessuten egner ikke FFA deathmatch seg til konsoller i hele tatt (synes jeg da) ettersom man da er avhengig av å snu seg rundt veldig fort fordi folk kan komme overalt og alle er ute etter å ta deg. Dette krever mus og tastatur synes jeg. Så lenge man har 2 fronter og vet at fiendene bare kommer foran deg (som regel) så fungerer kontrollene på konsoll mye bedre.

*War Zone - 4-on-4 team deathmatch; no respawns

* Resurrection - 4-on-4 team deathmatch; downed players will revive after 30 seconds, unless finished off by opponents

Noen som vet noe mer om dette? Dersom man blir "finished off" i Ressurection så mister laget en teammate? Og jeg mener å ha hørt at man kan gjennopplive teammates dersom man kommer seg til de i tide. Er det War Zone dette gjelder?

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...