qwang Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Privat og Privat+ er stoppet for bestilling, så da tenkte jeg det måtte være muligt å stoppe Ringkontant også. Men som du sier så er det vel ikke muligt å fjerne det med en gang, kan jo fremdeles bestillest i butikk.. Rekner med det ikke er så mange som velger RingKontant pga abbonementetets svært høye priser.. Mener at Djuice gjorde ett godt løft! Endret 27. oktober 2006 av qwang Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 FIne nye priser, men grufull logo, penispropellen er langt bedre da Lenke til kommentar
chrixa Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Telenor bytter ut Djuice-logoen sin, skrur ned prisene sine og gir bort 650 000 sanger. Les mer 7161169[/snapback] DRIT i djuice sier jeg hadde d i kontaktkorty d suuuugde skiftet over til norges billegeste abonomang ONECALL d er bra d 40 mld GRATIS HVER måned og 40 minutt GRATIS hver måned! 7162591[/snapback] Håper ikke dette er nok et av coochilis pseudonymer? det kommer jo helt an på bruk om onecall vil lønne seg, prøv å send 650 sms i måneden, 60 mms å ring 30 minutter, da lønner djuice nonstop seg, og de kan i tillegg subsidiere tlfer med 1500,- og dermed knuser one call faktura. Eller la oss si du er storforbruker å ringer 10 timer samt sender 600 sms, da vil djuice allstar lønne seg over one call faktura. Eller om du ringer 50 minutter og sender 50 sms så vil også djuice allstar slå one call faktura på pris. Om one call faktura lønner seg kommer det helt an på bruken, menj jeg skal innrømme at det for mange er det billigste alternativet, men langt fra alltid 7162658[/snapback] neida onecall er best det er faktisk norges beste abonomang og det koster minst 80kr i måneden! Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 neida onecall er best det er faktisk norges beste abonomang og det koster minst 80kr i måneden!7163310[/snapback] Var det ment seriøst? Hvis jeg bytter til onecall får jeg aldri regninger på over 80 kr pr måned, uavhengig av bruk? For å sitere posten-reklamen: Skeptisk Lenke til kommentar
qwang Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Har ikke du qualbeen lert forskjell på minimum å maksimum? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 sjekket onecall.no og dem jobber med en minimumsfakturering på 89kr. så minimum regning pr måned er 89kr selv om du bruker mindre. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Fint at de gjør noe med prisene da, men jeg skjønner ikke helt hvorfor de lager et nytt kontantkort abbonemang. Hvorfor ikke skru ned prisene på det de allerede har? Men det er vell for å tjene litt penger på de som allerede har bundet seg eller noe. Lenke til kommentar
qwang Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Fint at de gjør noe med prisene da, men jeg skjønner ikke helt hvorfor de lager et nytt kontantkort abbonemang. Hvorfor ikke skru ned prisene på det de allerede har? Men det er vell for å tjene litt penger på de som allerede har bundet seg eller noe. 7163586[/snapback] Det samme lurer jeg på. Men det med binding er feil. Det er ikke binding på kontantabbonement... Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det samme lurer jeg på. Men det med binding er feil. Det er ikke binding på kontantabbonement... 7163729[/snapback] Jo, hvis du kjøper meg telefon. Lenke til kommentar
qwang Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Da blir det binding på telefonen, ikke abbonementet.. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Har ikke du qualbeen lert forskjell på minimum å maksimum? 7163443[/snapback] Nei, har desverre ikke det. Noen som har link til en barneskole hvor jeg kan melde meg på norsktimer? Nuja, sånn kan det gå når man ikke tar seg tid til å lese postene skikkelig. Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Stakars djuice magnum som fortsatt sliter med ringepriser over 1 kr.. Jeg er ganske sikker på, som mange andre har sagt, at de beholder de gamle kontantkortene for å tjene penger på de som ikke gidder å dra til en forhandler eller bytter på nettet. djuice nonstop er faktisk blitt veldig attraktivt.. Kanskje jeg velger det etter hele november og desember med gratis sms med djuice control Lurer på om de fortsatt kommer til å substidiere telefoner med like mye som tidligere? Har gått rykter lenge om at de taper for mye på å substidiere telefoner.. Dette gjelder kanskje bare NetCom som ikke vil hoppe på "gratis" ringeminutter inkludert i prisen vogna? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Telenor bytter ut Djuice-logoen sin, skrur ned prisene sine og gir bort 650 000 sanger. Les mer 7161169[/snapback] DRIT i djuice sier jeg hadde d i kontaktkorty d suuuugde skiftet over til norges billegeste abonomang ONECALL d er bra d 40 mld GRATIS HVER måned og 40 minutt GRATIS hver måned! 7162591[/snapback] Håper ikke dette er nok et av coochilis pseudonymer? det kommer jo helt an på bruk om onecall vil lønne seg, prøv å send 650 sms i måneden, 60 mms å ring 30 minutter, da lønner djuice nonstop seg, og de kan i tillegg subsidiere tlfer med 1500,- og dermed knuser one call faktura. Eller la oss si du er storforbruker å ringer 10 timer samt sender 600 sms, da vil djuice allstar lønne seg over one call faktura. Eller om du ringer 50 minutter og sender 50 sms så vil også djuice allstar slå one call faktura på pris. Om one call faktura lønner seg kommer det helt an på bruken, menj jeg skal innrømme at det for mange er det billigste alternativet, men langt fra alltid 7162658[/snapback] neida onecall er best det er faktisk norges beste abonomang og det koster minst 80kr i måneden! 7163310[/snapback] Hvordan i h... kan det bli norges beste abonnement når du: kan få nevnte ringemønster billigere med telenor, subsidierte tlfer (telenorlåst på allstar), mye bedre kundeservice og forhandlere du kan få nytt sim-kort hos? Lenke til kommentar
petterhot Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har aldri skjønt det store poenget med Djuice. Kan noen fortelle meg fordelene? Vel, abonomanger for ungdommer? Hvorfor må telenor splitte dem? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 liten avsporing, men er det alle telenor-subsidierte telefoner som har entry meny? jeg håper å unngå svineriet når jeg nå skaffer meg ny mobil, men hadde vært greit om den ikke trengte å koste så alt for mye... Lenke til kommentar
qwang Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 liten avsporing, men er det alle telenor-subsidierte telefoner som har entry meny? jeg håper å unngå svineriet når jeg nå skaffer meg ny mobil, men hadde vært greit om den ikke trengte å koste så alt for mye... 7168088[/snapback] Ikke alle har Entry. Spør etter en uten Entry neste gang du.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 javel, men jeg stoler ikke alltid på at dem bak disken har oversikt... Lenke til kommentar
qwang Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Viss den har ENTRY, står det på klistrelappen der hvor det står hva slags telefon det er oppi pakken, sammen med IMEI-nummer. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 takk, slikt er veldig greit å vite Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Jeg har aldri skjønt det store poenget med Djuice. Kan noen fortelle meg fordelene? Vel, abonomanger for ungdommer? Hvorfor må telenor splitte dem? Den røde tråden for alle djuice abbonement er at det følger med sms (magnum, allstar, control), og at de ofte er billigere (allstar) eller inkluderer all sms og mms-bruk (nonstop). På de "vanlige" aka Fri-abbonementene Telenor abbonement så følger det ofte med gratis ringetid (FriFix, Fri20, Fri60, Fri120), eller at det er gratis å ringe andre telenorkunder på kvelden og i helger (FriTid). SuperMinutt og de nye kontantkortene har hverken inkludert sms eller ringetid.. EDIT: djuicekunder har også Happy Friday det betyr at alle djuice magnum-, djuice nonstop-, djuice allstar- og djuice control-kunder kan ringe mobil til mobil uten å betale for det fra kl. 18.00- 24.00 hver fredag. Tilbudet begynner fredag 3. november og gjelder ut 2006. Gjelder samtaler i Norge til mottakere med norsk mobilabonnement. kilde: http://mobilen.no/wip4/djuice_endrer_profi...t-d.epl?id=8121 Endret 31. oktober 2006 av BeachDumb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg