Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC'en får bluescreen med bruk av brenneprogram

Anbefalte innlegg

Jeg håper noen av dere kan gi meg råd på hva som egentlig er feil. Jeg mistenker nemlig at roten til alt ondt er brenneprogrammet mitt Pinnacle Instant CD/DVD som fulgte med PCen. Jeg har nemlig allerede skiftet ut brenneren - en NEC ND-3550 fordi det samme problemet hadde jeg med min forrige NEC brenner. Så jeg har på en måte utelukket den som en feilkilde. Det som skjer er at når jeg skal brenne en CD eller DVD så får jeg blåskjerm en eller annen gang i løpet av brenneprosessen og beskjed fra Microsoft at det kan være en mulig device conflict! Alle drivere er dessuten oppdatert til siste versjon!

Mine specs: ASUS A8N-SLI, 2 GB Kingston Value RAM, Gainward Geforce 7800GT, AMD Athlon 64 3200+. 1 stk. Samsung Spinpoint 250GB HDD, 1 stk. Hitachi Deskstar 250 GB HDD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Saken løste seg ved at jeg avinstallerte Pinnacle Instant CD/DVD for da jeg bruker CloneDVD av og til så funker denne perfekt så lenge ikke den kommer i konflikt med Pinnacles brenneprogram. Men det er jo ikke en super løsning. Jeg skulle jo gjerne hatt et brenneprogram som fungerer greit selv om jeg bruker CloneDVD av og til. Noen av dere som har råd - vil f.eks Nero være et bedre program?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...