Gå til innhold

Import av Xbox 360 HD DVD Player


Tokra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan anbefale Videogamesplus.ca ja. Bestillte den på Tirsdag, ble sendt på Onsdag og kom på døra på Fredag (bor i Spania). Betalte ca 1600kr for den inkl. remote og King Kong og det stod $20 Toy Game på pakken :D

 

Kobla den til i PC'en, la inn PowerDVD 6.5 (OEM) og poppa inn Pitch Black HD DVD og den spillte som bare juling! UTROLIG bra bilde men også UTROLIG bra lyd!

 

For bestillting av HD DVD'er har jeg funnet ut av www.dvdworldusa.com er billig og bra. Fri frakt over £19, litt raskere frakt for £1 og express for £1.95 pr tittel. Tok 4 dager med express. (husk å bestille en og en for hvis ikke sender de alle samlet!.

 

Ellers så har vi www.axelmusic.com (Dansk). Rundt samme prisnivået som dvdworldusa, og de tar kun 10kr i frakt pr tittel. Bestillt 2 filmer der denne uka og venter på de.

 

www.play.com er også grei å handle fra. Spess på engelske/europeiske HD DVD'er. Gratis frakt.

Lenke til kommentar
360 har ikke HDMI, ergo er det bare VGA eller Component man kan koble den opp med. HD DVD er sonefri så det spiller ingen rolle hvor du kjøper spilleren, den kommer til å spille europeiske (norske) HD DVDer uansett.

7520371[/snapback]

 

Men selv om ikke X360 har HDMI kunne det jo tenkes at spilleren hadde det. Den er jo tross alt en ekstern spiller. Men takk for kjapt og greit svar :)

Lenke til kommentar
Kan anbefale Videogamesplus.ca ja. Bestillte den på Tirsdag, ble sendt på Onsdag og kom på døra på Fredag (bor i Spania). Betalte ca 1600kr for den inkl. remote og King Kong og det stod $20 Toy Game på pakken :D

 

Kobla den til i PC'en, la inn PowerDVD 6.5 (OEM) og poppa inn Pitch Black HD DVD og den spillte som bare juling! UTROLIG bra bilde men også UTROLIG bra lyd!

 

For bestillting av HD DVD'er har jeg funnet ut av www.dvdworldusa.com er billig og bra. Fri frakt over £19, litt raskere frakt for £1 og express for £1.95 pr tittel. Tok 4 dager med express. (husk å bestille en og en for hvis ikke sender de alle samlet!.

 

Ellers så har vi www.axelmusic.com (Dansk). Rundt samme prisnivået som dvdworldusa, og de tar kun 10kr i frakt pr tittel. Bestillt 2 filmer der denne uka og venter på de.

 

www.play.com er også grei å handle fra. Spess på engelske/europeiske HD DVD'er. Gratis frakt.

7519473[/snapback]

 

 

Og ved å banne og sverte, mente jeg selvsagt at jeg hadde sjekket de nettbutikkene dere har nevnt her, og spilleren er forduftet fra videogameplus og HMW eller hva det het.

Lenke til kommentar
Kan anbefale Videogamesplus.ca ja. Bestillte den på Tirsdag, ble sendt på Onsdag og kom på døra på Fredag (bor i Spania). Betalte ca 1600kr for den inkl. remote og King Kong og det stod $20 Toy Game på pakken :D

 

Kobla den til i PC'en, la inn PowerDVD 6.5 (OEM) og poppa inn Pitch Black HD DVD og den spillte som bare juling! UTROLIG bra bilde men også UTROLIG bra lyd!

 

For bestillting av HD DVD'er har jeg funnet ut av www.dvdworldusa.com er billig og bra. Fri frakt over £19, litt raskere frakt for £1 og express for £1.95 pr tittel. Tok 4 dager med express. (husk å bestille en og en for hvis ikke sender de alle samlet!.

 

Ellers så har vi www.axelmusic.com (Dansk). Rundt samme prisnivået som dvdworldusa, og de tar kun 10kr i frakt pr tittel. Bestillt 2 filmer der denne uka og venter på de.

 

www.play.com er også grei å handle fra. Spess på engelske/europeiske HD DVD'er. Gratis frakt.

7519473[/snapback]

 

 

Og ved å banne og sverte, mente jeg selvsagt at jeg hadde sjekket de nettbutikkene dere har nevnt her, og spilleren er forduftet fra videogameplus og HMW eller hva det het.

7520595[/snapback]

 

Skal man bruke den i pc'n så må det vel nevnes at man må ha et gfx kort med HDCP om du har tenkt å bruke DVI.. så det er uaktuelt for min del, men ikke helt sikker da, noen som kan bekrefte dette?

Endret av Whoracle
Lenke til kommentar
Du får den på Ebay til rundt 90-95£ pluss frakt.

Sett mange auksjoner i går som gikk i det prissjiktet.

Leveringstid = 2-3 dager.

Da har du den før jul.

 

Hvis du vil kjøpe den fra butikk så har Play-Asia den klar for sending innen en uke.

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-df-49-en-70-1m8r.html

7518357[/snapback]

 

 

Du får den slettes ikke på ebay til 90-95 pund. Jeg antar du refererer til ebay uk siden du oppgir i pund. Den vil koste deg 125£ pluss frakt, MINIMUM.

 

Jeg sitter og ser på auksjonene akkurat nå, og de tre HD-DVD 360'ene som går nå på nærmeste timen, ligger på 135, 155, 165£ før frakt.

 

Pundet står i over 12 nå, dvs at du på nærmeste bud på ebay må ut med

12*165= 1980 kroner pluss frakt, valutaomkostninger, og toll/moms.

Lenke til kommentar

Ja, jeg mener Ebay.co.uk

En kompis kjøpte sin HD-dvd på fredag.

Jeg var med han på MSN, og første mistet han på 93£.

Neste fikk han på 93£.

 

Og det lå mange slike auksjoner ute fra samme fyr i Hong Kong, og på fredagen gikk alle disse for under 100£.

At prisen nå har gått opp trenger du ikke skyte meg for.

Da får du heller være litt tålmodig og sitte oppe en kveld.

 

Nå var det heller aldri snakk om å gjøre et kupp, men faktisk å i det hele tatt få fatt i en HD-Dvdspiller.

Lenke til kommentar
Skal man bruke den i pc'n så må det vel nevnes at man må ha et gfx kort med HDCP om du har tenkt å bruke DVI.. så det er uaktuelt for min del, men ikke helt sikker da, noen som kan bekrefte dette?

7520673[/snapback]

Dette er riktig ja. Skal du overføre bildet digitalt (HDMI eller DVI) så må kortet og TV'et ditt støtte HDCP. Men det går fint ann å bruke komponent eller VGA (slik Xboxen gjør!).

Jeg kjører VGA.

 

Forresten så har jeg en ekstra HD DVD spiller på vei ifra USA. Kommer til å legge den ut på QXL når den har kommet i posten her.

Lenke til kommentar
Ja, jeg mener Ebay.co.uk

En kompis kjøpte sin HD-dvd på fredag.

Jeg var med han på MSN, og første mistet han på 93£.

Neste fikk han på 93£.

 

Og det lå mange slike auksjoner ute fra samme fyr i Hong Kong, og på fredagen gikk alle disse for under 100£.

At prisen nå har gått opp trenger du ikke skyte meg for.

Da får du heller være litt tålmodig og sitte oppe en kveld.

 

Nå var det heller aldri snakk om å gjøre et kupp, men faktisk å i det hele tatt få fatt i en HD-Dvdspiller.

7520995[/snapback]

 

Nei, jeg skal ikke skyte budbringeren, jeg er irritert på meg selv som ikke så denne muligheten før, og nå er det for sent. Den neste leveransen ser ut til å ikke ha med HD-DVD film og vil også være dyrere.

Lenke til kommentar
Vel, de jeg prøver å bestille, kan bare sendes til UK address.

 

Kjipt.

7525665[/snapback]

 

Hmm merkelig. Aldri hatt det problemet selv. Men vet at flere har dette problemet på DVD'er også.

Sjekk om Harry Potter HD DVD og Digital Video Essentials HD DVD funker da. Det er de jeg har bestillt derfra nå.

Lenke til kommentar
www.play.com er også grei å handle fra. Spess på engelske/europeiske HD DVD'er. Gratis frakt.

7519473[/snapback]

 

 

Vel, de jeg prøver å bestille, kan bare sendes til UK address.

 

Kjipt.

7525665[/snapback]

Har du husket å forandre valuta til euro?

Bestiller du med siden satt opp med pund kan du bare sende til de britiske øyer (siden tidligere i høst).

 

Harry Potter HD DVD'en er et stykke over mva-grensa hos Play, så sannsynlig at det blir en del ekstra. Vet ikke om noen som selger den under NOK200 for øyeblikket (kjøpte den for £16 + frakt fra HMV selv, men de har satt opp prisen på alle HD DVD'ene nå).

Lenke til kommentar

Jeg "vant" ihvertfall en auksjon fra en fyr som sender fra Hong Kong og annonserer på ebay uk. Kom på 82£ pluss frakt. (som utgjør et tillegg på 50% av kjøpesummen...) det er trukket 1625,- av mastercardet.

 

Får jeg dette på døren, eller hur?

 

Jeg jobber jo 14-20 for tiden.

 

Hva skjedde med dere som også fikk fra samme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...