Gå til innhold

Import av Xbox 360 HD DVD Player


Tokra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

fy flate.. testa king kong nå!... øynene mine har blitt lurt i flere år med dvd.

dette var skarpe saker... og fargene ooooooh.. sikkle.

kjører i bare 720p, lurer på hvordan dette ser ut i 1080p.

 

men får vell vente med det til det kommer en PJ til en fin pris som støtter 1080p native... min bare oppskalerer.

Lenke til kommentar

Ring kureren.

Min stod med kurer fra klokken 11:45.

Da jeg ble utålmodig, ringte jeg rundt klokken 16:00 og fikk til svar at han ikke hadde veien min i kartboken. Han skulle prøve på nytt over helgen.

 

Nei!, sa jeg.

Og vi avtalte å møtes på et sted begge visste hvor er.

Så da fikk jeg min samme dag likevel.

Nå i dag er det vel glemmesak for deg siden klokken er forbi 17:00.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

de hadde ikke sånn overgangs plugg fra amerika til norsk strømplugg på clas i oslo..., de sa det ikke fantes i norge, bare som gjør om fra norsk til amerika, men ikke andre veien..... så jeg dro til spaceworld og kjøpte en der :p

Lenke til kommentar

Men du trenger ikke en overgangsplugg.

Du trenger bare en "norsk apparatledning". Den passer rett i strømforsyningen til HD-DVD-en fordi inngangen der er universal.

 

39,- på Clas og 17,- på Biltema.

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=382021

 

http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=84180

 

De fleste har en slik hjemme i en lader, dvd eller cd-spiller, radio, kassettspiller eller annet.

Kan til og med bruke ledningen som går i Xbox1.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Etter å ha lest denne tråden bestilte jeg en HD DVD spiller til XBOX'en min og jeg angrer ikke. King Kong filmen som fulgte med viser hvilket potensiale dette formatet har, OMG.

 

Har bestilt noen filmer på nettet, men hadde satt pris på linker til flere butikker som har filmer til under 200kr pr stk slik at man slipper toll og moms.

 

Leste på et annet forum at det som var dumt med denne spilleren var at den ikke gir et bedre lydformat en DolbyDigital, er dette sant? (holder for meg uansett).

 

Er det meningen at det skal komme noen spill på denne spilleren eller er det kun for film?

 

Hvordan rangerer denne spilleren i forhold til de stasjonære spillerne som er på markedet idag (som koster 6000-10000)?

 

Noen som har noen filmer å anbefale? (link)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...