Gå til innhold

Import av Xbox 360 HD DVD Player


Tokra

Anbefalte innlegg

Se HD-Dvdfilmer.

De vil dukke opp i hyllene her hjemme etter hvert.

Og det finnes et hav av nettbutikker der ute som selger HD-Dvdfilmer til godt under 200,- grensen for momsplikt.

 

Dermed vil man ha en HD-Dvd-spiller i dag for å endelig ta del i HD-Tv som det har vært maset så lenge om.

Ellers kan man sitte på gjerdet og vente til langt ut i 2007.

 

Men jeg som mange andre, liker å få henda rundt ny teknologi tidlig.

Og filmene mine kjøper jeg sjelden i Norge uansett pga høye priser.

 

Ta en titt på www.Play.com Trykk på HD-Dvd

Alle prisene er inklusive frakt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå fikk jeg lyst til å bestille en selv. En ny tv er på vei, så det passer veldig bra :) Noen so, vet hvor man får bestillt HD DVD-filmer fra? :)

7340214[/snapback]

HD DVD'er er regionsfrie (foreløpig), så de kan du bestille fra mange forskjellige steder, for eksempel:

Amazon UK, Play.com, HMV UK, DVD Pacific (USA), Deep Discount DVD (USA)(for tida salg, se denne tråden for detaljer, mot slutten. Siste dag av salget er i morgen).

 

En del titler er foreløpig kun ute i Japan, i Frankrike, og i Tyskland, men siden titler og/eller frakt er betraktelig mye dyrere fra de butikkene jeg kjenner i disse landene gidder jeg ikke finne linker. Regn med at det meste kommer billigere andre steder etter hvert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
noen som vet om en XB360 HD DVD spiller i england som kan bestilles nå?

play.com funker ikke siden det er over 100 pund

 

noen som ver ca mnd den kommer til norge?

7359433[/snapback]

 

Hvorfor bestiller du ikke bare fra videogamesplus?

7359898[/snapback]

 

 

bare tenkte hvis det blir en form for region sperre, så er england også sone 2.

 

videogamerplus blir ganske dyrt?

Lenke til kommentar

Jeg fikk min HD-Dvd fr Videogamesplus på fredag.

Var artig å følge med på DHL.

Cannada, USA, England, Danmark, Oslo, Bergen, kurer, FRAMME!

Alt gikk på under 3 dag når den først ble sendt.

 

Har ikke fått koblet den opp enda pga en helg med julebord og fest, men la nettopp inn en tykk bestilling HD-film fra Dvd-strax.

 

HD-Dvd fra play.com blir dyrt.

Kommer på en del over 2.000,-

 

Fra Videogames blir den nå for tidenpå rett over 1.700,- og jeg kan GARRANTERE deg at de leverer den LENGE før Play.com klarer.

Selv fikk jeg kjøpt den fra Videogamesplus før den gikk opp for 2. gang i pris. Den har kostet 199 CAD, 229 CAD og nå 249 CAD.

Vi vet jo ikke om de skrur opp en gang til.

Frakten er 56 CAD.

(Canadian Dollars)

 

Jeg tviler på at det kommer noen sone etter hvert. Og i beste tilfelle vil soner som kommer etter hvert kun bli på senere spillere, slik at vi som kjøpte først sitter med sonefrie spillere.

 

Dessuten som det står i tråden her, så er det jo sonene på selve Xbox360 som bestemmer hvilken region du hører til.

Og uansett om det kommer sone, så er det vel bare et pluss å ha sone 1 slik at jeg kan kjøpe filmene fra USA, som da mest sannsylig vil ha tidligere release, til bedre pris.

 

Bestill fra VideogamesPlus og gled deg.

Lenke til kommentar

Bestiller dere HD DVD 360 spiller fra USA eller Canada spiller den sone2 filmer på PAL maskiner

 

Har dere en import NTSC blir det sone1.

 

 

jeg kan NESTEN garantere at det ikke kommer noen sone på HD DVD 360 spilleren, det lønner seg for Microsoft at den er sonefri. Blir mer attraktivt om det blir mulig å kjøpe filmer både fra USA og Europa og som igjen betyr økt salg av spillere

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Jeg fikk min HD-Dvd fr Videogamesplus på fredag.

Var artig å følge med på DHL.

Cannada, USA, England, Danmark, Oslo, Bergen, kurer, FRAMME!

Alt gikk på under 3 dag når den først ble sendt.

 

Har ikke fått koblet den opp enda pga en helg med julebord og fest, men la nettopp inn en tykk bestilling HD-film fra Dvd-strax.

 

HD-Dvd fra play.com blir dyrt.

Kommer på en del over 2.000,-

 

Fra Videogames blir den nå for tidenpå rett over 1.700,- og jeg kan GARRANTERE deg at de leverer den LENGE før Play.com klarer.

Selv fikk jeg kjøpt den fra Videogamesplus før den gikk opp for 2. gang i pris. Den har kostet 199 CAD, 229 CAD og nå 249 CAD.

Vi vet jo ikke om de skrur opp en gang til.

Frakten er 56 CAD.

(Canadian Dollars)

 

Jeg tviler på at det kommer noen sone etter hvert. Og i beste tilfelle vil soner som kommer etter hvert kun bli på senere spillere, slik at vi som kjøpte først sitter med sonefrie spillere.

 

Dessuten som det står i tråden her, så er det jo sonene på selve Xbox360 som bestemmer hvilken region du hører til.

Og uansett om det kommer sone, så er det vel bare et pluss å ha sone 1 slik at jeg kan kjøpe filmene fra USA, som da mest sannsylig vil ha tidligere release, til bedre pris.

 

Bestill fra VideogamesPlus og gled deg.

7360483[/snapback]

 

 

Vil det si at du betalte totalt ca 250 CAD inkl frakt? Hva med toll på den leveringen da? Er vel ikke bare å sette pris til under tollgrensa på en slik levering?

Lenke til kommentar
Vil det si at du betalte totalt ca 250 CAD inkl frakt? Hva med toll på den leveringen da? Er vel ikke bare å sette pris til under tollgrensa på en slik levering?

 

 

 

han betalte 229 + 50 i frakt

 

jeg fikk den til 250 inkl frakt, det ble 1450 kr inkl King Kong og fjernkontroll som lyser. Det står 20 Can dollar på pakken, så det blir ingen toll

 

 

 

jeg anbefaler ikke dvdstrax

 

www.hidefdvd.com har bedre utvalg, lavere priser og er raskere

 

 

jeg bestilte hos begge 2 samtidig, så prater fra erfaring

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Tja, har ikke hatt noen særlig problemer med dvdstrax. De skriver dog ikke opp noen lagerstatus på siden sin, så er jo umulig å vite om de faktisk har filmene inne på lager... Derfor skrev jeg rett og slett en mail til de med en liste over HD-DVDer jeg hadde lyst på og fikk de til å skrive tilbake hvilke som var på lager. Bestilte Chronicles of Riddick der på forrige søndag og fikk den i går, mens de jeg bestilte fra hidefdvd sitter jeg fortsatt og venter på...

Lenke til kommentar
finner ikke hd-dvden på videogamerplus

7361536[/snapback]

Her, ikke på lager for øyeblikket, men inntrykke mitt er at de får inn fortløpende (og sender avgårde like fort).

Siden det virker som de fleste/alle europeiske (i hvert fall engelske) nettbutikkene forlengst har forhåndssolgt maskinene de er tildelt til europeisk lansering er Videogames Plus sannsynlogvis beste alternativ hvis man vil ha i noenlunde nær framtid.

 

EDIT: sKrVlF.

Endret av Njål
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...