Wooho Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Bestilte min HD-DVD spiller til X360 fra amazon.co.uk og kommer til å koste meg under 2k og dette inkludert fortollingsgebyr. Good deal. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Bestilte min HD-DVD spiller til X360 fra amazon.co.uk og kommer til å koste meg under 2k og dette inkludert fortollingsgebyr. Good deal. 7209641[/snapback] eneste grunnen til at jeg ikke bestilte der var at releasen er slutten av November og i US/CANADA 7-8 November. Jeg ble litt for grådig Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Noen som vet hva slags volt dem bruker i england? play.com får inn spillern den 24/11 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Noen som vet hva slags volt dem bruker i england? play.com får inn spillern den 24/11 7211278[/snapback] samme som oss........men selve kontakten er annerledes Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Gode nyheter for de som importerer: Hi Kenneth. Thanks for your support of Xbox and HD DVD. I have good news for you but with a caveat. The power supply is a switching/universal supply. So it will work just fine without a transformer. You will of course, need an adapter for the plug itself, but otherwise, nothing else. Now, the unit I have is a prototype so there is 1% chance the above data is not correct (the power supply though, seems like final design with Microsoft logo and such). So just in case, the power consumption is 0.8 amps worst case. The supply also lists 50-66 VA so RMS value would be close to 50 watts. And yes, not much power is required for the drive itself. __________________ Amir Microsoft HD DVD insider VC-1 insider in BD/HD DVD Endret 4. november 2006 av DjShugaA Lenke til kommentar
PsychoXenon Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) På EB games her i Tyskland koster spilleren € 199,85. Med dagens eurokurs blir det ca 1700 NOK. Med frakt per post blir det vel max 2 K. Det er muligheter for å transportere med bil da jeg skal til Norge i jula. Release for HDDVD spilleren her er 24.11.2006. Da jeg får besøk får jul kan det hende at den kan transporteres gratis (Østlandet) før 20.12 også. Det jeg må påpeke er at Tyskland har en annen kjøpslov enn det vi har i Norge. Det er derfor ikke kun 1 års garanti, og hvis det skulle være problemer med spilleren er det begrenset hvor mye jeg kan stå til rådighet med eventuelle forbrukersaker i etterkant. Men problemer kan i hvertfall løses lettere enn via Canada for de som ønsker å kjøpe derfra. I tillegg har vi 230V i Tyskland slik at adapter ikke blir noe problem. Jeg har ikke tenkt å ta provisjon av likesinnede spill/HD-DVD interesserte. edit: småfeil trykkleif 7209527[/snapback] Hallo Er det samme stikkkontakt i tyskland som i norge eller ?? Endret 13. november 2006 av PsychoXenon Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Lenge siden jeg var i Tyskland men mener de hotelene jeg var i hadde vanlige kontakter som her i Norge, Nå kan jo hukomelsen min spille meg et puss, men skulle det ikke stemme så har jo Clas Ohlson diverse overgangskontakter, no wory. Fikk mail fra amazon.co.uk at HD-DVD spilleren blir utastt til 1 desember, men man får med King Kong i HD med på kjøpet. Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 fikk en mail fra videogamesplus med et tracking nummer så nå håper jeg det ikke blir lenge til Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 dette er sikkert et dumt spørsmål, men er det vits med hd-dvd spiller om man ikke har HDTV? Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 bildet vil se bedre ut enn vanlig dvd ja men du vil merke mest om du har en hdtv. Kan jo alltids bruke pcskjermen din som nødløsning imens. Lenke til kommentar
djdork Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 fikk en mail fra videogamesplus med et tracking nummer så nå håper jeg det ikke blir lenge til 7285273[/snapback] Hva kommer det totalt på å bestille fra Videogamesplus? Det kommer vel mva og en del porto på toppen av prisen? Lenke til kommentar
sykkopat Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 hvor får man kjøpt hd-dvd filmer her i norge? Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 hvor får man kjøpt hd-dvd filmer her i norge? 7288226[/snapback] Dvdstrax har et greit utvalg Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Bestilte 1 film fra dvdstrax og 1 film fra hidefdvd.com (USA)den 10. Nov filmen fra hidefdvd.com ble sendt den 14. , dvdstrax står bare Processing på enda Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Siden HD-DVD er sonefri foreløpig ville jeg heller satset på DDD, de har meget stort utvalg av filmer og som nevnt ovenfor bruker DVD-strax lang tid selv om de befinner seg i Danmark. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Bestilte min HD-DVD spiller til X360 fra amazon.co.uk og kommer til å koste meg under 2k og dette inkludert fortollingsgebyr. Good deal. 7209641[/snapback] Hvordan fikk du bestilt derifra? Jeg prøvde, men eneste alternativet var å oppgi mailaddressen for å få beskjed om når den blir tilgjengelig Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Forhåndsbestillingen er sikkert "utsolgt". Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 noen som vet om andre engelske webshops man kan bestille fra utenom amazon.co.uk? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) www.hmv.co.uk Min HD DVD skulle blitt sendt sent i natt, men nei "Your credit card has declined" må ha tastet 1 feil tall eller noe , penger var det iallfal på kontoen Endret 15. november 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 takk, bestilte nettopp fra hmv du får si i fra om de sender den til deg kewell, står jo 24/11 på selve siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå