Gå til innhold

Import av Xbox 360 HD DVD Player


Tokra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er den på vei her også,fra Amentio.500 kr billigere der:-)

7991451[/snapback]

 

Grattis! Jeg får min i morgen. Synes det ser ut som den er dyrere hos Amentio jeg men. Jeg betalte litt over 1800 kr med frakt fra Komplett, mens hos Amentio koster den litt over 2000 kr. Men whatever, 200 kr fra eller til spiller vel ingen rolle.

Lenke til kommentar

Har koblet den opp nå og det gikk greit uten å legge inn drivere.

Men måtte bruke ANYDVD i bakrunnen for å decode HDCP sperren da kortet mitt ikke har støtte for det.Men systemet sliter litt med høy cpu load så er det noen som vet om ANYDVD bruker endel cpu kraft på dette?

Lenke til kommentar

Noen som vet om disse er kommet for salg i butikker (Elkjøp e.l) og til hvilken pris? Ser komplett tar 2000,-, men trodde prisen skulle ligge rundt 1800,-? Ikke det at 200,- er så stor forskjell men hvis f.eks Elkjøp er billigere er det enklere å bare løpe ned i butikken og slippe fraktkostnader i tillegg.

Lenke til kommentar
Noen som vet om disse er kommet for salg i butikker (Elkjøp e.l) og til hvilken pris? Ser komplett tar 2000,-, men trodde prisen skulle ligge rundt 1800,-? Ikke det at 200,- er så stor forskjell men hvis f.eks Elkjøp er billigere er det enklere å bare løpe ned i butikken og slippe fraktkostnader i tillegg.

8013733[/snapback]

Samme lurer jeg på og.. Tenkte å skjekke elkjøp i morra :) poster her etter jeg har skjekket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...