Gå til innhold

Import av Xbox 360 HD DVD Player


Tokra

Anbefalte innlegg

Fikk min i dag, men får den ikke til å virke.. Tror den er ødelagt. Blinker bare grønt hele tiden. Får ikke åpnet den en gang :( Men kan det ha noe med strømtilførselen å gjøre. Har bare byttet ut den som følger med fra USA med en vanlig kabel som passer i dvd-spillere osv.. Hva gjør jeg?

7638471[/snapback]

 

Høres ut som at den er ødelagt:\ Jeg bytta også bare den kabelen med en vanlig strømkabel og min blinker kun når jeg trykker på knappen og skuffen kommer ut.

Du kan jo prøve med en annen strømkabel for sikkerhetsskyld. Og prøv å start den uten USB kabelen i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk min i dag, men får den ikke til å virke.. Tror den er ødelagt. Blinker bare grønt hele tiden. Får ikke åpnet den en gang :( Men kan det ha noe med strømtilførselen å gjøre. Har bare byttet ut den som følger med fra USA med en vanlig kabel som passer i dvd-spillere osv.. Hva gjør jeg?

7638471[/snapback]

 

Høres ut som at den er ødelagt:\ Jeg bytta også bare den kabelen med en vanlig strømkabel og min blinker kun når jeg trykker på knappen og skuffen kommer ut.

Du kan jo prøve med en annen strømkabel for sikkerhetsskyld. Og prøv å start den uten USB kabelen i.

7638535[/snapback]

 

Prøvde den på en vanlig bilderørs tv for det er det jeg har hjemme hos mine foreldre. Regner med at den fungerer uansett.. Har ikke prøvd den på min HDtv enda.. Men som sagt så bør den vel fungere uansett.. Får prøve å bytte strømkabel osv.. Hmm.. Men hvis ikke det fungerer, må jeg da ringe Microsoft å få den reparert? US-versjon :S

Lenke til kommentar

Prøvde den på en vanlig bilderørs tv for det er det jeg har hjemme hos mine foreldre. Regner med at den fungerer uansett.. Har ikke prøvd den på min HDtv enda.. Men som sagt så bør den vel fungere uansett.. Får prøve å bytte strømkabel osv.. Hmm.. Men hvis ikke det fungerer, må jeg da ringe Microsoft å få den reparert? US-versjon :S

7638582[/snapback]

Den skal kunne åpnes uansett om du har den tilkobla noe ja.

 

Hvor kjøpte du den? Hvis du kjøpte den fra en nettbutikk så må du sende den inn til dem så får du nok en ny. Kjøpte du den på eBay så blir det værre. Da må du spørre personen du kjøpte fra om han kan kontakte Microsoft, så må du sende den til Microsoft USA og så sender de den tilbake til personen du kjøpte fra og så må han sende den til deg. Så jeg håper at du kjøpte den fra en butikk :p

Lenke til kommentar
Fikk min i dag, men får den ikke til å virke.. Tror den er ødelagt. Blinker bare grønt hele tiden. Får ikke åpnet den en gang :( Men kan det ha noe med strømtilførselen å gjøre. Har bare byttet ut den som følger med fra USA med en vanlig kabel som passer i dvd-spillere osv.. Hva gjør jeg?

7638471[/snapback]

 

Hadde samme problemet eg også,men den hadde blitt skada under transport.Masse lause plastdeler inni spillern var det også. Fyllte ut ei skademelding som eg fikk fra DHL.

Lenke til kommentar
Fant ut at pakkene fra mr_shops kan spores på www.hongkongpost.com

 

Pakke nr fåes av mr_shops. Min ble bestilt den 29 el 28 desember. Og sendt 2 Januar. Hadde vel jule ferie mr_shops også da hehe.

 

Btw jeg skal bruke min på pc. Har en dual core maskin med vista og x1900gt skjermkort med hdcp, kobla til en 42" LG monitor med dvi og hdcp. Testa med cyberlink sitt hd advisor program og eneste som mangla var hd-dvd spillern. Ellers alt ok  :D

7632195[/snapback]

 

fikk du mail om at den var sendt? har enda ikke hørt noe :(

7638519[/snapback]

 

Jeg sendte en epost til han og etterlyste pakke nr. Da sendte han det på epost.

Lenke til kommentar
Jeg tror du må få inn den nye softwaren fra Cyber Link, som gir deg H.264-dekoding i skjermkortet. Så vidt jeg kommer i hu er det de ATI har samarbeidet med for x1000-serien og HD-video.  :hmm:

7646656[/snapback]

Har den nye PDVD (7.1) og hardware acceleration for ATI kort virker ikke. Det virker for Nvidia kort. Er ingen som har fått det til å virke på ATI kort enda. Men nå spiller jeg av HD DVD'er knirkefritt pga X2 4600+ cpuen min.

Endret av AeroX
Lenke til kommentar
Fikk spilleren i dag. Har sett Troja og Batman Begins i hd-dvd med prosjektor på 720P. Bildet ble litt skarpere, men kan ikke si jeg så noen særlig revolusjonerende forskjell. Skjønner ikke hvordan mannen i gata skal ha behov for dette

7648563[/snapback]

 

 

og da er du sikker på på at 360 ble satt til 1080i/720P ?

 

enkelte sier at den "kan" skru seg til 480P når man setter på hddvd spillern.

 

Hvis ikke har du muligens ikke en bra projektor eller ikke kalibrert den ordentlig. Bildet skal ikke bli litt bedre, det skal bli mye bedre. Så mye at du kan se alle filma du har sett fra før pga det er bedre :)

Lenke til kommentar
Fikk spilleren i dag. Har sett Troja og Batman Begins i hd-dvd med prosjektor på 720P. Bildet ble litt skarpere, men kan ikke si jeg så noen særlig revolusjonerende forskjell. Skjønner ikke hvordan mannen i gata skal ha behov for dette

7648563[/snapback]

 

 

og da er du sikker på på at 360 ble satt til 1080i/720P ?

 

enkelte sier at den "kan" skru seg til 480P når man setter på hddvd spillern.

 

Hvis ikke har du muligens ikke en bra projektor eller ikke kalibrert den ordentlig. Bildet skal ikke bli litt bedre, det skal bli mye bedre. Så mye at du kan se alle filma du har sett fra før pga det er bedre :)

7649699[/snapback]

 

Har nå konfigurert med DIgital Video Essentials, og dobbeltsjekket at det står på 720P.

Merker jo selvsagt at det er bedre. Spesielt i ansiktstrekk, macroblokkingen dvd slet sånn med er borte, og sterkere farger. Hd-dvd versjon av v for vendetta var veldig god, og så godt hvor bra hd-dvd kan bli når eksplosjonene sto på som verst på slutten.

 

Har Benq Pe7700, som ble eisa projector of the year i 2005, så den skal vel holde.

 

Uansett tror jeg først vi får se nøyaktig hva de nye formatene er gode for om noen år, når de fleste sitter med 1080p, og utviklere av hd-dvd og blurayspillere virkelig får skapt noen gode drivverk.

Er jo bare å sammenligne bildet på star wars og ringenes herre dvdr med dvd-discer fra 2000.

 

Men for en spiller jeg har brukt 2000 kr på er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Noen som kan poste en screenshot av King Kong, helst med teksta slått på? Skulle likt å sammenlikna med mitt bilde. Er akkurat som at jeg får "skygger" av teksten på høyresiden..hmm..

7650441[/snapback]

 

Høres ut som du har en billig kabel som Joytech eller noe slikt.

Joytech sine kabler takler ikke HD-bitraten og ghoster bildet så man får skygger.

 

Fortell litt om kabeltype og tv/framviser du bruker.

Lenke til kommentar
Har Benq Pe7700, som ble eisa projector of the year i 2005, så den skal vel holde.

 

Uansett tror jeg først vi får se nøyaktig hva de nye formatene er gode for om noen år, når de fleste sitter med 1080p, og utviklere av hd-dvd og blurayspillere virkelig får skapt noen gode drivverk.

 

Men for en spiller jeg har brukt 2000 kr på er jeg fornøyd :)

7652634[/snapback]

 

Jeg har samme projektor som deg.

Troja har jeg ikke sett.

Batman Begins imponerte meg ikke noe særlig.

King Kong imponerte meg STORT!

Se om du får fatt i King Kong på HD-Dvd. Den har virkelig et bildet det står 10/10 på.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvem som kjører ut pakkene mr_shops selger? DHL, linjegods, ups eller henting på posten? Han sender med hongkongpost.

 

Min er nok ankommet en eller annen plass nå tenker jeg. Siden han sendte pakken 2 Januar.

 

Oppdatering: Pakken kommer inn med posten. Sendt fra hong kong postkontor 2 Januar enda ikke ankommet Norge. Ultra slow levering fra mr_shops da. Ble jo bestilt 28 Desember 2006.

Endret av magnusr
Lenke til kommentar

Jeg trenger hjelp!

Har fått min HD DVD spiller, men den fungerer ikke i PDVD 7.2.

Har en 1080P Sony 46W2000, og pc spec ser dere i signaturen.

Det som skjer er at når jeg setter i King Kong (som følgte med), så får jeg et bilde som er veldig innzoomet. Dette gjelder menyen, for når jeg trykker på play får jeg svart skjerm med lyd....

Jeg har prøvd PDVD 6.5, og den fungerer. (Men den sliter med PIP greiene...)

Er det noen som kan hjelpe? Har googlet litt, men finner ingenting om emnet.

 

LØST! Jeg hadde på 16X AA (anti aliasing) og 16X AF (antisotropic filtering).

Når jeg slo av det så fungerer det som f...

Merkelig?!

Endret av Spurs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...