Gå til innhold

Import av Xbox 360 HD DVD Player


Tokra

Anbefalte innlegg

Jeg "vant" ihvertfall en auksjon fra en fyr som sender fra Hong Kong og annonserer på ebay uk. Kom på 82£ pluss frakt. (som utgjør et tillegg på 50% av kjøpesummen...) det er trukket 1625,- av mastercardet.

 

Får jeg dette på døren, eller hur?

 

Jeg jobber jo 14-20 for tiden.

 

Hva skjedde med dere som også fikk fra samme?

7530605[/snapback]

 

Tipper han sender som vanlig pakke-post hvis ikke annet er opplyst.

Hvis du pleier å få pakkene dine fra posten på døra, så vil du få denne på døra.

Hvis ikke, så må du ned på posten og hente den etter du har fått sånn pakkeslipp i postkassa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg "vant" ihvertfall en auksjon fra en fyr som sender fra Hong Kong og annonserer på ebay uk. Kom på 82£ pluss frakt. (som utgjør et tillegg på 50% av kjøpesummen...) det er trukket 1625,- av mastercardet.

 

Får jeg dette på døren, eller hur?

 

Jeg jobber jo 14-20 for tiden.

 

Hva skjedde med dere som også fikk fra samme?

7530605[/snapback]

kjøpte også av samme duden fra hong kong i går..måtte ut med 92£ jeg da

Lenke til kommentar
Jeg mener dette er han som får pakkene fram på 2-4 dager, og de kommer på dør med bud.

(Hvis det er samme karen vi snakker om)

7531618[/snapback]

 

Hva er nicket til han dere prater om? Skal kjøpe meg en HD DVD-spiller selv :) Men en X360 HD-DVD-spiller er en HD-DVD-spiller ikke sant? Ikke noe forskjell på om du kjøper dem fra Amerika eller Asia?

Lenke til kommentar
Jeg "vant" ihvertfall en auksjon fra en fyr som sender fra Hong Kong og annonserer på ebay uk. Kom på 82£ pluss frakt. (som utgjør et tillegg på 50% av kjøpesummen...) det er trukket 1625,- av mastercardet.

 

Får jeg dette på døren, eller hur?

 

Jeg jobber jo 14-20 for tiden.

 

Hva skjedde med dere som også fikk fra samme?

7530605[/snapback]

kjøpte også av samme duden fra hong kong i går..måtte ut med 92£ jeg da

7531029[/snapback]

 

Skal ikke det gjennom toll først? Dvs. 500 kroner i ekstrautgifter, pluss henting.

Lenke til kommentar
Jeg bad ham merke pakken som Game Toy 20 dollar og "Gift".

 

Det var helt ok, sa han.

 

Det er jo det andre gjør også.

 

mr_shops het "min" selger.

7532903[/snapback]

 

Vurderer å kjøpe fran han jeg også.. Men har du fått noen sporingsnr på pakka de sånn så du veit at den er sendt? Betaler ikke 2000kr for noe jeg ikke får..

Lenke til kommentar
Kjøp HD-DVD spilleren fra Ebay, bare sørg for at du kjøper fra power sellers og at spilleren er forsikret inntil 1000$ av Paypal.

7591918[/snapback]

 

Men vær litt ops selv om den er markert med $1000 av paypal. Har slev pratet med en del banker i det siste etter problemer med kjøp over eBay å de fortalte at det er mange selgere som "faker" akkurat den der. Altså faker den sikkerheten på $1000. Noe du også bør se etter er hva personen har solgt. Noen ganger lager de flere profiler og gir positiv feedback til seg selv, når de har solgt en klut osv.. Bare for å få opp antall salg. (snakker av erfaring) Noen gjør dette 100-200 ganger bare for å få mange positive karakterer og 100%.. Så vær obs..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...