Gå til innhold

Import av Xbox 360 HD DVD Player


Tokra

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å få meg en "Xbox 360 HD DVD Player" ;) til min Xbox 360. Siden den kommer ut i Storbritannia, Frankrike, Tyskland og USA i november :dribble: (kommer på nyåret i Norge) tenkte jeg at jeg skulle prøve om jeg kunne fått importert en. Derfor lurer jeg på om noen vet hvilke praktiske problemmer jeg har med å bestille fra de forskjellige landene(spenning, stikkontakt, språk osv.) :hmm: .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er den regionfri?

7161079[/snapback]

 

Det er også noe jeg prøver å finne ut om. Jeg antar at den som kommer i europa virker på alle europeiske konsoll, men er ikke sikker.

7161083[/snapback]

 

Er vel samme region i Norge som i Storbritannia/Frankrike/Tyskland? Har iallefall alltid vært det med DVD.

 

Håper det, for jeg tenkte å reise til tyskland for å skaffe meg en :thumbup:

Endret av lektroluv
Lenke til kommentar
Er den regionfri?

7161079[/snapback]

 

Det er også noe jeg prøver å finne ut om. Jeg antar at den som kommer i europa virker på alle europeiske konsoll, men er ikke sikker.

7161083[/snapback]

 

Er vel samme region i Norge som i Storbritannia/Frankrike/Tyskland? Har iallefall alltid vært det med DVD.

 

Håper det, for jeg tenkte å reise til tyskland for å skaffe meg en :thumbup:

7161156[/snapback]

 

Hvis jeg kjøper fra Tyskland, risikerer jeg da at alle menyene på hd-dvd spilleren er på tysk?

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt fra www.videogamesplus.ca , sendes med DHL

 

Den er sonefri, og stor sjanse at den forblir sånn selv om det sent 2007 skal komme soner

7161970[/snapback]

 

 

Er det ikke et problem at de bruker andre spenninger i strømnettet sitt der?

7162229[/snapback]

 

 

jeg bruker en strøm adapter kjøpt på clas ohlson

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt fra www.videogamesplus.ca , sendes med DHL

 

Den er sonefri, og stor sjanse at den forblir sånn selv om det sent 2007 skal komme soner

7161970[/snapback]

 

 

Er det ikke et problem at de bruker andre spenninger i strømnettet sitt der?

7162229[/snapback]

 

 

jeg bruker en strøm adapter kjøpt på clas ohlson

7162288[/snapback]

 

 

Tror kanskje jeg også skal bestille fra der. Hvordan velger du at de skal sende som DHL? Sendes det med DHL automatisk?

Lenke til kommentar
Tror kanskje jeg også skal bestille fra der. Hvordan velger du at de skal sende som DHL? Sendes det med DHL automatisk?

7162404[/snapback]

 

 

 

Alle store varer sendes med DHL derfra

7162417[/snapback]

 

 

 

Takker, nå har jeg bestilt og håper jeg får av første parti :hmm:

Lenke til kommentar
Hvis det er interesse for det kan jeg sende HD DVD spiller(e) til Norge. Bor i Tyskland.... send eller svar her PM.

7205739[/snapback]

 

 

hva blir prisen på den da?

 

 

begynner lure på om jeg skal avbestille fra videogamesplus.ca

 

finner ikke svar på hvordan det blir med 110v - 230v problemet

 

er den HER noe brukbar?

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
http://www.clasohlson.se/shop/store/fs_mm....#N0q112q115q594

 

dette du tenker på `?

7206712[/snapback]

 

 

var nettopp inne på den...men 600 kr blir for dyrt..... da venter jeg heller til den kommer til Norge

 

 

folk som har bare en vanlig reiseadapter reiser jo til andre land og bruker utstyr (fønere etc) uten problemer.....skulle tro HD DVD spilleren var litt universal når det gjelder strøm

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

På EB games her i Tyskland koster spilleren € 199,85. Med dagens eurokurs blir det ca 1700 NOK. Med frakt per post blir det vel max 2 K. Det er muligheter for å transportere med bil da jeg skal til Norge i jula. Release for HDDVD spilleren her er 24.11.2006.

 

Da jeg får besøk får jul kan det hende at den kan transporteres gratis (Østlandet) før 20.12 også.

 

Det jeg må påpeke er at Tyskland har en annen kjøpslov enn det vi har i Norge. Det er derfor ikke kun 1 års garanti, og hvis det skulle være problemer med spilleren er det begrenset hvor mye jeg kan stå til rådighet med eventuelle forbrukersaker i etterkant. Men problemer kan i hvertfall løses lettere enn via Canada for de som ønsker å kjøpe derfra. I tillegg har vi 230V i Tyskland slik at adapter ikke blir noe problem.

 

Jeg har ikke tenkt å ta provisjon av likesinnede spill/HD-DVD interesserte.

 

edit: småfeil trykkleif

Endret av pcee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...