Gå til innhold

Djuice får ny logo

Anbefalte innlegg

http://mobilen.no/wip4/djuice_endrer_profi...t-d.epl?id=8121

"Samtidig får Djuice nytt design, og viktigste endring er introduksjonen av et nytt symbol. Designprofilen er utviklet i samarbeid med Wolff Olins, som også var involvert i Telenors profilendring. - Vårt nye uttrykk er lekent, fargerikt og fleksibelt, og mangfoldigheten uttrykker de mange sidene ved Djuice samt mangfoldet i kundenes interesser."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hurra for Telenor. Control abbonementet deres er virkelig en god konkurent til Netcoms YoungTalk. Som mane liker. Selv liker jeg egentlig ikke noen av de abbonementene, mest grunnet at jeg aldri bruker så mye per måned. Men også fordi samtaleprisen er så høy. Men nå når telnor senker sin følger kanksje netcom på? Desverre er jeg selv bundet til netcom.......

For øvrig. Hvordan så egentlig DJuice's sin gamle logo ut? Hva var det det het før Djuice? Oyo eller noe slikt? kan såvidt minnes den logoen, men DJuice sin er helt bortevekk.. KOmmer bare på den der figuren telenor hadde.,...

Endret av shaaland
Lenke til kommentar

Ser at Djuice har laga ett nytt kontantabbonement også. Med samme priser Som telenor kort&kontant? Noen som kan si meg forskjellene? Djuice er jo eid av Telenor , å det går lett an å skifte mellom telenor/djuice ved å ringe dem. SÅ hvorfor "konkurere" mot hverandre?

Lenke til kommentar

Hva er det med Telenor å bytte ut allerede svært gode logoer, med nye middelmådige?

Den nye Djuice-logoen var for komplisert - ikke spesielt flott spør du meg. For meg er den helt ubeskrivende. Kan se ut som djuice er et sært arkitekt-firma?

Den gamle derimot var enkel og grei, og ganske beskrivende.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...