mckvakk Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 http://mobilen.no/wip4/djuice_endrer_profi...t-d.epl?id=8121 "Samtidig får Djuice nytt design, og viktigste endring er introduksjonen av et nytt symbol. Designprofilen er utviklet i samarbeid med Wolff Olins, som også var involvert i Telenors profilendring. - Vårt nye uttrykk er lekent, fargerikt og fleksibelt, og mangfoldigheten uttrykker de mange sidene ved Djuice samt mangfoldet i kundenes interesser." Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Like logoen. Spesiell. Generelt så liker jeg ikke Djuice pga så mange plagsomme reklamer både på nett og på TV. Endret 27. oktober 2006 av sk1rty Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Like logoen. Spesiell. Generelt så liker jeg ikke Djuice pga så mange plagsomme reklamer både på nett og på TV. 7161073[/snapback] Liker du ikke Tanya? Synes i alle fall at dette var veldig bra av Telenor. Nå begynner de virkelig å bli konkurransedyktig! Lenke til kommentar
sforum Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Hurra for Telenor. Control abbonementet deres er virkelig en god konkurent til Netcoms YoungTalk. Som mane liker. Selv liker jeg egentlig ikke noen av de abbonementene, mest grunnet at jeg aldri bruker så mye per måned. Men også fordi samtaleprisen er så høy. Men nå når telnor senker sin følger kanksje netcom på? Desverre er jeg selv bundet til netcom....... For øvrig. Hvordan så egentlig DJuice's sin gamle logo ut? Hva var det det het før Djuice? Oyo eller noe slikt? kan såvidt minnes den logoen, men DJuice sin er helt bortevekk.. KOmmer bare på den der figuren telenor hadde.,... Endret 27. oktober 2006 av shaaland Lenke til kommentar
Dr Gork Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 For øvrig. Hvordan så egentlig DJuice's sin gamle logo ut? Hva var det det het før Djuice? Oyo eller noe slikt? kan såvidt minnes den logoen, men DJuice sin er helt bortevekk.. KOmmer bare på den der figuren telenor hadde.,... 7165726[/snapback] OYO: http://www.bleed.no/publish/data/1255_large Gammel Djuice: http://infoside.no/telenormobil3/logo1.gif Lenke til kommentar
sforum Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ser at Djuice har laga ett nytt kontantabbonement også. Med samme priser Som telenor kort&kontant? Noen som kan si meg forskjellene? Djuice er jo eid av Telenor , å det går lett an å skifte mellom telenor/djuice ved å ringe dem. SÅ hvorfor "konkurere" mot hverandre? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Fordi djuice segmenterer seg mot ungdomsmarkedet, mens kontant er for alle andre. Men syns djuice logoen likner veldig mye på en bianco annonse jeg så forleden dag, skal ik seom jeg kan finne den. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Hva er det med Telenor å bytte ut allerede svært gode logoer, med nye middelmådige? Den nye Djuice-logoen var for komplisert - ikke spesielt flott spør du meg. For meg er den helt ubeskrivende. Kan se ut som djuice er et sært arkitekt-firma? Den gamle derimot var enkel og grei, og ganske beskrivende. Endret 29. oktober 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har samme meninga som deg, Lurifaksen. Det minner meg om et webdesignfirma. Dessuten synes jeg fargen er stygg. Men Telenor er jo ikke kjent for å ha gode logoer Likte den gamle logoen til Telenor jeg. Den var enkel og grei. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Syns televerket var ganske bra, men telenor er ikke bare det de var når de het televerket så kanskje de følte et behov for å distansere seg fra det de var. Slik som djuice som i utgangspunktet var kun tiltenkt som et portal for data og mobil(wap) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Men Telenor er jo ikke kjent for å ha gode logoer 7206918[/snapback] De var - men ikke nå lenger nei. Så forresten den nye djuice logoen i en annonse i avisen - i to farger. Det så jo bare kjempepent ut :!: Endret 3. november 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Likte ikkje denne nei. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Noen flere enn meg som husker zalto.com da... denne var vel før OYO også tror jeg... Der prater vi stygg logo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå