Niqābninja Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Begynner bli ensformig på svar-fronten nå, men: Ja, det kan helt sikkert. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Ja. Jeg gjør det samme, uten å si noe mer om det. Endret 6. november 2006 av Frichassé Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg er overbevist om at det går an, jeg gjør det stadig vekk Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Får vel hive meg på bølgen og si at det går helt fint. Sørge over noen du aldri har møtt er også fult mulig vil nå jeg si. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Savner bestefaren min som jeg aldri har møtt (han døde et par månder før jeg ble født). Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Ja visst kan man savne noen man ikke har møtt Jeg savnet Teovina så utrolig mye at det halve kunne vært for mye! Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Ja visst kan man savne noen man ikke har møtt Jeg savnet Teovina så utrolig mye at det halve kunne vært for mye! 7779317[/snapback] Ååå, du er så herlig! Og du har fullstendig rett. Jeg savnet deg også, kjære! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Ååå, du er så herlig! Og du har fullstendig rett. Jeg savnet deg også, kjære! 7779372[/snapback] Og det ble jo liksom ikke bedre etter at vi møttes Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Så søtt... men har ikke dere MSN til slike samtaler? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Nå, nå.. det er jo faktisk relevant i henhold til emnet Ja, det går an å savne noen, med et eksempel, reaksjon og bekreftelse på eksempel, og det kommer fram at det kan bli mer savn etterpå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Ja man kan helt klart savne noen man ikke har møtt IRL... Har selv opplevd å få god kontakt med folk jeg ikke har snakka med annet enn på nettet. Hvis jeg har vært uten nett noen dager så tar jeg meg selv i å savne kontakten med vedkommende selv om det bare har vært på nettet... Lenke til kommentar
Kamier Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Absolutt et ja fra min side! Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Er vel dette man kan kalle ett dumt spørsmål, da dette sier seg selv? neida, tullet bare Såklart man kan savne en person som man ikke har truffet "in person" kunne ikke vært mindre selvinnlysende, og ja kan med god samvittighet at der gjør jeg som mange andre nordmenn her i landet akkuratt nå JA DET KAN MAN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå