Gå til innhold

Sound Blaster X-Fi Fatal1ty uten dippedutter..

Anbefalte innlegg

sånn jeg har forstått det så er Creative Sound Blaster X-Fi Fatal1ty FPS et veldig bra lydkort..

Titter rundt i prisguiden og ser det ikke er særlig billigt, men samtidlig får du med frontpanel og fjernkontroll, noe jeg ikke er interessert i. Får jeg kjøpt det for en billig penge uten dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sånn jeg har forstått det så er Creative Sound Blaster X-Fi Fatal1ty FPS et veldig bra lydkort..

Titter rundt i prisguiden og ser det ikke er særlig billigt, men samtidlig får du med frontpanel og fjernkontroll, noe jeg ikke er interessert i. Får jeg kjøpt det for en billig penge uten dette?

7160929[/snapback]

Billig penge er vel å ta hardt i, men versjonen uten frontpanel og fjernkontroll slippes i disse dager og er ca 500,- billigere : http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&P...84X621012211840

Lenke til kommentar
Det holder at du kjøper et X-Fi extreme music lydkortet...jeg hadde selv X-Fi Fatal1ty FPS med front panelet og jeg brukte så og si kun headphone uttaget i fronten.hehe

7162532[/snapback]

Enig med deg der! Selv om Fatal1ty versjonen kommer med X-Ram er det vel lite trolig at ytelsen skal bli så utrolig mye bedre med dette. (Selv om jeg kommer til å kjøpe den utgaven da :blush: )

Lenke til kommentar
Enig med deg der! Selv om Fatal1ty versjonen kommer med X-Ram er det vel lite trolig at ytelsen skal bli så utrolig mye bedre med dette. (Selv om jeg kommer til å kjøpe den utgaven da

ja sant det. I følge tester og info fra diverse forum jeg har vært innom så er det faktisk ingen/veldig få spill som egentlig utnytter seg av lydkort med X-ram..

Spill som f.eks Battlefield 2142 vil støtte X-Fi 100%..det kan jeg selv skrive under på...jeg spilte demoen av spillet før jeg solgte lydkortet..og jeg må si at lyden er helt utrolig....ja kortet funker "bra" i Battlefield 2 men er var til tider at lyder fra spillet som lydeffekter kom og forsvant helt uten videre som ikke hadde noe med selve gameplayet der og da...og er ikke 100% sikker men tviler ikke på at det var x-ram på lydkortet som gjorde dette...

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...