Gå til innhold

Problemer med CS Halflife CD-key

aurstad

Anbefalte innlegg

Heisann

Problemet er at jeg får en feilmelding "Cannot authenticate with WON servers" når jeg prøver å spille counterstrike over internet.. Men jeg er 140% sikker på at d ikke er cd-keyen som d er noe galt med. Har prøvd hele 3-4 cd-keyer som alle er "orginale" og fungerer på andre maskiner. Har reinstaller HL og CS flere ganger. (har lånt cdkeyer ifra kamerater for å teste)

Jeg har 1mbits adsl som jeg deler med noen kamerater. Internett'en kommer inn til en server som fungerer som en router som så deles videre av en svitch til de respektive hyblene. Det jeg lurer på er om d er nettverket som ikke lar CS verifisere cd-keyen på en eller annen måte? Kan d være en spesiell port på serveren som må åpnes for at CS kan verifisere cd-keyen gjennom WON? Noen som har noen ideer? (D er ikke jeg som har satt opp den serveren, og han som har gjort d er ikke hjemme for tiden så jeg spør her! )

Håper noen tar seg tiden til å fundere litt på dette!!

Hilsen

Karl kristian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet kan jo ligge i at du ikke har riktig versjon av counter-strike eller halflife....noe som er sikkert helt usansynlig siden du høres ut som en spille freak.. :smile: (no offence) dette kan jo du eventuelt dobbeltsjekke...

Ellers om du spiller med vennene dine på internett med samme cd-key tror jeg heller ikke at det vil fungere, selv om jeg tror det kommer opp en annen feilmelding da...

Eventuelt at won-serverene er nede.. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...