Christian86 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kjøpte en HTC for en stund siden. 2 uker etter kjøp døde den praktisk talt, og jeg fikk vite at jeg skulle få tilsendt ny telefon. Hvis jeg ikke ville ha den, så kunne jeg returnere den, og spørre pent om jeg kunne få velge en annen. I god tro sender jeg da den gamle og den nye tilbake, legger ved brev som forklarer situasjonen, og håper at det kundeservice sier er riktig. I dag ringer fagansvarlig hos dem og sier at siden den ene er brukt så skal den på service. Hvorfor de sendte meg ny telefon utenom vet de ikke og de benekter for å ha sagt at jeg kunne be om noe annet. hva angår refusjon av porto vet jeg ikke. Løftet er tre dager service. igjen sitter jeg uten telefon, kostnad for porto og brutte løfter hos butikken. Ja, jeg vet kravene mine, men ble gitt ny salgspakke telefon som de nå tar tilbake, sender den gamle feilvaren på service og jeg sitter igjen med svarteper. hva kan jeg egentlig gjøre? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 ..., og jeg fikk vite at jeg skulle få tilsendt ny telefon.Hvis jeg ikke ville ha den, så kunne jeg returnere den, og spørre pent om jeg kunne få velge en annen. Jeg ville tenkt nøye etter om det virkelig var det personen i HTC sa. Høres veldig gavmildt ut. Vanlig prosedyre er at telefonen skal på service for å rette opp i de problemene som måtte være. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) ..., og jeg fikk vite at jeg skulle få tilsendt ny telefon.Hvis jeg ikke ville ha den, så kunne jeg returnere den, og spørre pent om jeg kunne få velge en annen. Jeg ville tenkt nøye etter om det virkelig var det personen i HTC sa. Høres veldig gavmildt ut. Vanlig prosedyre er at telefonen skal på service for å rette opp i de problemene som måtte være. 7161836[/snapback] telefon kjøpt: 2. oktober første feil: medio 10.-14. oktober meldte fra utover da mottar erstatningstelefon: 23. oktober (ny i salgspakke) retur begge: tirsdag 24. oktober jeg fikk ny telefon, men fordi support sa de kunne ordne det anerledes så sendte jeg begge tilbake. I dag endret de mening,beholdt erstatningen de sendte meg, og sendte den gamle på service. tro meg, jeg trenger ikke tenke om det var noe de sa, for de sendte meg vitterlig ny telefon, for så å ta den tilbake og nekte for at det noen gang skjedde. Sitter faktisk med esken fra Brightpoint foran meg, så drømte det ikke ps! jeg er ikke imot at de skal få undersøke. Jeg er imot at de forteller meg at dette skal løses, jeg får ny telefon, de sier at jeg kan velge en annen om jeg returnerer, og så er så frekke at de bare tar omleveringstelefonen de gav meg og sender den andre på service til verksteder som ikke vet hvor lang tid det vil ta, om de en gang kan ta den eller om de har deler. Det er bak mål, og som i tillegg finner servicetiden butikken lover meg bak mål Butikk: 3 dager Zodiac: minst! 1,5 uker inkl post Arvato: minst 11 dager Support: 2-4 uker servicetid refusjon av porto: ikke gitt lånetelefon: ikke tilbudt rart jeg føler meg snytt? Endret 27. oktober 2006 av Christian86 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) *ikke ment som bump* svar på mail sendt dem (tok 6 timer å besvare den) Hello! Det stemmer det som xxx sa. Ettersom telefonen er brukt så kan vi ikke ta den tilbake, men vi vil selvfølgelig sende deg samme telefon tilbake i full orden. Vi beklager på det sterkeste at du er blitt feil informert angående service tid. Vi håper at du ikke vil få noen problemer i fremtiden med din HTC meteor telefon. Skulle det være noe spørsmål vennligst ta kontakt med Kundeservise på telefon tilsvar hei,men hvorfor spilte ikke det noe rolle når jeg fikk omleveringstelefonen? I teorien så burde jeg angre bittert på at jeg trodde at det fantes noe annen løsning og så sendte swap telefonen tilbake til dere. For da ville jeg jo ha hatt en telefon i dag. det er ikke det at dere har rett til å undersøke telefonen som plager, men det faktum at jeg fikk tilsendt en helt ny telefon, som jeg så sendte tilbake etter hva jeg trodde var en avtale. Så beholder dere den, går bort fra alt som tidligere er diskutert og sender den gamle på service. Jeg har aldri lagt skjul på at den gamle var brukt, hvordan ellers skulle jeg ha fått feil på den? Jeg håper dere forstår at denne situasjonen er helt underlig. det virker urimelig at jeg får en omlevering, og så skal oppleve at butikken tar den tilbake. Hva angår servicetiden xxx oppgav så kan ikke support,zodiac eller teleservice vedkjenne seg den. de hevder minst 1 uke etter mottak og opptil 4 uker. xxxxx svar Hello! Swap telefonen er jo en låne telefon i første omgang, dette er en telefon som vi sender ut slik at kunden ikke blir sittende uten noen telefon i det hele tatt under reparasjon av sin egen. Jeg beklager det som har skjedd i din sak, det skal selvfølgelig ikke skje at kunden føler seg feil behandlet eller feil informert. Ut i fra hva jeg kan se så må din sak bero på en missforståelse eller på feil kommunikasjon mellom våre kundeservice agenter og deg som kunde. Dette beklager vi på det sterkeste. tilsvar: hei,dette hjelper meg særdeles lite dessverre. Alt jeg fikk vite var jeg fikk en ny telefon som man håpet fungerte bedre, og at siden jeg ønsket en annen modell mht. alle problemene så skulle jeg sende begge tilbake og så forklare problemene så skulle det nok løse seg. jeg gjorde så, og ikke under noen omstendig fremgikk det av pakningen eller avtalene at dette var en swap. Tvert i mot omtale en av agentene dette som en ny telefon som jeg fritt kunne returenere og velge en annen innenfor 14 dager. Uansett, telefonen min er ment å være borte i minst 2 uker, og opptil 4 uker om jeg stoler på support. Så hvis det er hensikten at den nye telefonen var swap, så undres jeg; hvorfor ble det ikke informert om dette? hvorfor fikk jeg beskjed i dag at jeg fikk fint vente på at min var ferdig på verksted, og ikke noe tilbud om lånetelefon? det er noe som skurrer med det hele dersom normal prosedyre er at jeg skal slippe å sitte uten mobil. Som jeg poengterte i første mail så er det jo det jeg i praksis gjør, og noe av det som gjør meg ekstra frustert over situasjonen. En annen sak er jo at jeg betalte for å sende begge tilbake. Hadde jeg fått korrekt informasjon så ville jeg hatt telefon i dag og meget mulig vært fornøyd. Nå sitter jeg og er prisgitt om zodiac og teleservice finner ut hvem av dem som har ansvaret, at posten sender kjapt og jeg er heldig at telefonen ikke trenger deler. ha en fortsatt god kveld sånn, det var det. Nå trekker jeg meg tilbake, har en annen som trenger oppmerksomheten min Endret 27. oktober 2006 av Christian86 Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Denne kan jeg anbefale deg Christian... har du hatt en mobil de siste tre årene som du ikke har reklamert på? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Denne kan jeg anbefale deg Christian... har du hatt en mobil de siste tre årene som du ikke har reklamert på? 7201570[/snapback] begynner å bli sånn passe lei det spørsmålet, ja det har jeg! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Denne kan jeg anbefale deg Christian... har du hatt en mobil de siste tre årene som du ikke har reklamert på? 7201570[/snapback] begynner å bli sånn passe lei det spørsmålet, ja det har jeg! 7202476[/snapback] skeptisk Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Denne kan jeg anbefale deg Christian... har du hatt en mobil de siste tre årene som du ikke har reklamert på? 7201570[/snapback] begynner å bli sånn passe lei det spørsmålet, ja det har jeg! 7202476[/snapback] skeptisk 7202634[/snapback] grr, pass deg så ble det ektra hodebry hva angår saken: mandag: telefonen er sendt torsdag: den blir sendt i dag. (INGEN! beklagelse gitt for det) og folk lurer hvor jeg blir hissig på bedrifter som behandler meg som en drittunge? hint: veggiss (dere var ikke så flinke enkelte ganger) Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Denne kan jeg anbefale deg Christian... har du hatt en mobil de siste tre årene som du ikke har reklamert på? 7201570[/snapback] begynner å bli sånn passe lei det spørsmålet, ja det har jeg! 7202476[/snapback] skeptisk 7202634[/snapback] grr, pass deg så ble det ektra hodebry hva angår saken: mandag: telefonen er sendt torsdag: den blir sendt i dag. (INGEN! beklagelse gitt for det) og folk lurer hvor jeg blir hissig på bedrifter som behandler meg som en drittunge? hint: veggiss (dere var ikke så flinke enkelte ganger) 7203674[/snapback] jeg er alltid flink!! såvidt jeg husker så hadde jeg ingenting med dine reklamasjoner å gjøre, men at det var mye styr husker jeg godt. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Denne kan jeg anbefale deg Christian... har du hatt en mobil de siste tre årene som du ikke har reklamert på? 7201570[/snapback] begynner å bli sånn passe lei det spørsmålet, ja det har jeg! 7202476[/snapback] skeptisk 7202634[/snapback] grr, pass deg så ble det ektra hodebry hva angår saken: mandag: telefonen er sendt torsdag: den blir sendt i dag. (INGEN! beklagelse gitt for det) og folk lurer hvor jeg blir hissig på bedrifter som behandler meg som en drittunge? hint: veggiss (dere var ikke så flinke enkelte ganger) 7203674[/snapback] jeg er alltid flink!! såvidt jeg husker så hadde jeg ingenting med dine reklamasjoner å gjøre, men at det var mye styr husker jeg godt. 7206238[/snapback] etter at servicesjefen deres påstod at når Compaq utbedret feil på Ipaqene så forsvant deres ansvar fordi produsenten rettet feilene så, så jeg rødt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå