Gå til innhold

Ny luftkjøler til 7900GTX

Intern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det noen vannkjølere til 7900GTX lignende de som er på Toxic versjonene til ATI kortene?

Her er bilde ev Toxic kjøleren:

Klikk på bilde for større versjon

Bilder av MSI RX1950XTX VT2D512E Water Cooling

X1950XTX-VT2D512E_cold_phbo-564x376.jpg

X1950XTX-VT2D512E_WC_3D-564x376.jpg

Bilder av Sapphire Toxic X1950 XTX

167image3-564x376.jpg

167image4-564x376.jpg

i_204593-564x376.jpg

i_204594-564x376.jpg

Lenke til kommentar

ser ikke helt vitsen med å skifte (luft) kjøler... har overklokket mitt mer og har ikke noe problem med varmen...

mitt ligger foresten på 40-50 grader celsius...

og det er under og etter en heftig og lang test med 3dmark06.

(vil legge til at jeg ikke får noen artifacts eller noe annet shitt på skjermen under en session med 3dmark06)

Endret av CustomTP
Lenke til kommentar

Fin klokk det! EDIT: Fin klokk det og :)

Min temp ligger på ca 40 Idle...load vet jeg ikke, har ikke tatt meg tid til å laste ned everest ellerno som logger tempen på GPU. Men når jeg syns det er kaldt og setter på ovnen blir det ofte opptil 40+ grader i kabinettet og da tror jeg nok skjermkortet blir rimelig varmt i Load!

Endret av Intern
Lenke til kommentar
Fin klokk det! <- nvm da :p

Min temp ligger på ca 40 Idle...load vet jeg ikke, har ikke tatt meg tid til å laste ned everest ellerno som logger tempen på GPU. Men når jeg syns det er kaldt og setter på ovnen blir det ofte opptil  40+ grader i kabinettet og da tror jeg nok skjermkortet blir rimelig varmt i Load!

7181541[/snapback]

mange som skjermkort som er varmere uten clock..

og ser da heller ikke grunden til å skifte kjølere...

mye stress for ingen ting...

Lenke til kommentar
Hmm...okej...men det jeg tenkte var å kjøpe enda ett kort og kjøre de i SLI! Tror du ikke tempen blir høy nok til å vurdere vann da...eller?

7181573[/snapback]

nei... hvorfor skulle temp. gå opp så veldig, begge kortene har jo en ganske grei luft kjøling, som ser nice ut...

de har jo også luft kjølere som blåser den varme luften ut...

Lenke til kommentar

Ved SLi/CF vil jo naturligvis temp gå opp!

Du har to varmekilder, 40 grader, veldig nærme hverandre noe som gjør at skjermkort nr 1 vil varme opp nr 2. Dette gjør at det ene kortet vil være varmere enn det andre (spørs litt på kabinett og kjøler type) Men det hjelper å bare sette inn en vifte ekstra i kabinettet (evt bytte den/de du har)

PS: Prøver ikke å få deg til å kjøpe ny kjøler når du ikke selv vil, men jeg tenkte jeg kunne opplyse litt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...