Vicious Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Da jeg startet pc-en i dag oppdaget jeg at alt innholdet i mappen "my shared folder" (som brukes med fildelingsprogrammet Kazaa) var borte. Jeg har søkt og leitet etter filene som var imappen men finner ingenting. Mappen inneholdt ca 7 gb med musikk og filmer. Selv om filene ser ut til å være borte tar de likevel opp plass på hardisken. Jeg har like my plass på hardisken nå som da jeg kunne se filene. Hva kan ha skjedd? Er det noen som vet? Lenke til kommentar
jossa Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 tja er filene i søppel bøtta kansje? eller blid sjult.... eventuelt prøv å søk etter noen av dem, så finner du det kansje.... vet egentlig ikke hva det kan være Lenke til kommentar
Vicious Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Nei, filene ligger ikke i papirkurven og jeg får de ikke fram ved å vise skjulte filer. Finner de heller ikke ved å søke dem. Aner ikke hva som kan ha skjedd... Er ganske fortvilet! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Kjør en grundig scan disk, kan hjelpe. Lenke til kommentar
Vicious Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Kjørt scan disk... Ingen resultat... ??? Lenke til kommentar
Vicious Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Prøvde nettopp å slette mappen (My shared folder) for å se hva som skjer. Fikk denne meldingen: "Kan ikke slette My shared folder. Mappen er ikke tom". Hva betyr dette?? Skjønner ingenting... Hjelp!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå