DE1 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Heisann! Lager film for fotball-laget mitt nå. Og nå har jeg laget trailer... Noen som har konstruktiv videokritikk på traileren..? Link til trailer Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 *Bumper denne litt jeg* Veldig fint om noen kan gi kritikk på den.. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei! Har sett filmen din nå, og jeg s-a-v-n-e-r kommentarer! Morsomt med de to guttene på slutten, men hvorfor er de der? Sikkert noe internt... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei!Har sett filmen din nå, og jeg s-a-v-n-e-r kommentarer! Morsomt med de to guttene på slutten, men hvorfor er de der? Sikkert noe internt... 7182954[/snapback] Hehehehehe Det er noe internt ja. Meg og en kamerat som har fått mer spilletid i det siste.. Men vi har fått rykte som benkespillere fordi vi alltid finner på noe morro på benken.. Spiller ludo og kort og slikt.. Internhumor Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei!Har sett filmen din nå, og jeg s-a-v-n-e-r kommentarer! Morsomt med de to guttene på slutten, men hvorfor er de der? Sikkert noe internt... 7182954[/snapback] Forresten, savner komentarer..? Tenkte du her eller på YouTube?Hadde jo vært greit med komentarer på YouTube. Men da må jo folk se den. Og HW-forumet er kanskje ikke det beste på film-kritikk? Hvilket forum kan jeg bruke..? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Mulig at han tenkte på kommentarer i form av stemmen din på filmen. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Mulig at han tenkte på kommentarer i form av stemmen din på filmen. 7185292[/snapback] Hehe, ja. Det kan hende..Og det er noe jeg savner selv faktisk.. Savner litt komentarer. Hadde jeg bare likt stemmen min.. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Etter som jeg har forstått er det få som liker stemmen sin. Er jo verdt et forsøk, og så kan andre ta seg av vurderingen av stemmen din. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Etter som jeg har forstått er det få som liker stemmen sin.Er jo verdt et forsøk, og så kan andre ta seg av vurderingen av stemmen din. 7185383[/snapback] Stemmen min går gjennom tastaturet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå