b3tA-ecHo Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Hei... jeg har en gangske oppegående PC, men kabinettet er ganske "boring". Spørsmål: Er det mulig å kjøpe ett nytt og ta alt fra den gamle inni den nye? Hvis det er ca. samme størreslse på boxen? Bare si hvis dere trenger mere info etc. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: b3tA-ecHo skrev (2002-11-08 17:44):Hei...jeg har en gangske oppegående PC, men kabinettet er ganske "boring". Spørsmål:Er det mulig å kjøpe ett nytt og ta alt fra den gamle inni den nye? Hvis det er ca. samme størreslse på boxen?Bare si hvis dere trenger mere info etc. ja. Lenke til kommentar
b3tA-ecHo Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Så jeg trenger ikke installere noe hvis jeg flytter over, f eks. bios? Takker for svaret! Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Vil vel ikke ha så mye for seg å flytte over kun bios.. ehh.. :smile: Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 hehe, nei går fint og flytte allt over i nytt kabinett. Lenke til kommentar
b3tA-ecHo Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 Flott å høre _________________ joIn thE pHEaR n4t10n!!!1 [ Denne Melding var redigert av: b3tA-ecHo på 2002-11-10 19:53 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå