knudsvik Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Lide kult når eg holde på med någe så plutseligt e det akkuratt som eg sko ha trykt på restart knappen (har ikkje gjort det). Någen så har hatt lignande problemer? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Svært mye som kan forårsake slikt. Ofte er det pga for lite power supply. Fortell litt om maskina di, så kan vi kanskje gi noen råd. Lenke til kommentar
knudsvik Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 ok, her er maskinen: Chieftech Dragon kabinett 300W AMD XP1700 Thermaltake Volcano vifte WD 60 gb WD 80 gb 8 mb cache Hercules Radeon 8500 LE 64 mb 2 * 256 Mb DDR minne Epox 8kha+ hovedkort sony 8x brenner dynalink isdn kort noname nettverkskort Creative Soundblaster Audigy Hjelpe dette? ps! Kan høg varme i harddiskene få maskinen te å restarta seg? Eg hadde 3 hd'er i samme brakett, og heile greiå va ganske varme når eg tok an ut, så eg tok vekk ein av harddiskene så det blei litt mer luft mellom dem.. Lenke til kommentar
Nzo* Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 prøv å øk corevoltage i bios et bar hakk du... hvis den er for lav så blir maskinen din ustabil å rebotter rett som det er Lenke til kommentar
jossa Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 hei jeg har lignende problemer har funnet ut at det er sjermkort driverne som bugger..... prøv med nye eventuelt litt eldre... sier ikke sikert at dette er ditt problem men det er mit..... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Installer nyeste drivere til hovedkort, skjermkort osv. Ellers kan du skru av automatisk restart.. Høyreklikk på Min datamaskin-->Velg egenskaper-->Avansert-->Oppstart og gjenoppretting-->Innstillinger-->Kryss vekk Start på nytt automatisk Mulig du får en blåskjerm i steden for da, men den kan jo tolkes! :smile: Lenke til kommentar
Treat Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 hmm hadde samme prob mens jeg brukte beta driverne til gf la inn nye og den funker fint Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 knudsvik, prøv å la kabinettet stå åpent, fjern "kappa" eller dørene. hos meg skjedde nøyaktig det samme, et eller annet kom borti kabinettdøra og "kortslutta" / restarta maskinen helt tilfeldig Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 dette problemet har jeg og en kamerat også hatt. Hos oss var det at vi fikk blue screen og da restarter makinen automatisk i win2k. vi veit ikke hva feilen var eller åssen vi fiksa det men det ble borte etter format c: Lenke til kommentar
yhata Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 nVidia Detonator-tingen var problemet hos meg. Reboota upon execution av noen (3d-aksellererte) spill. Men da skjedde det aldri tilfeldig. Uansett identifiserte WinXP problemet, jeg oppgraderte driverene og alt var glemt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 etter att jg lagde egen viftestyring til maskinen starta maskinen å restarte når jg lukka kabinettet :sad: fant ut at en av strømledningene slo i kabinettet... ikke helt trygt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå