Haavardr Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei dere! Jeg skal laste ned driver til Bliss 7950gx2 pcx, og vet jeg finner de på NVIDIA sin side. Går til download drivers, men etter det aner jeg ikke hva jeg skal velge. Er det noen som kan hjelpe meg? Haavardr Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Eg antar du har Windows XP, i så fall skal du ha denne drivaren. Når du kjem til drivarsida til Nvidia velger du Graphics Driver, GeForce and TNT2 og ditt operativsystem. Lenke til kommentar
Haavardr Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Eg antar du har Windows XP, i så fall skal du ha denne drivaren. Når du kjem til drivarsida til Nvidia velger du Graphics Driver, GeForce and TNT2 og ditt operativsystem. 7160608[/snapback] Det stemmer at jeg har XP. Takker for tipsene Haavardr Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 men er det ikke om hvilke skjermkort man har eller? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 men er det ikke om hvilke skjermkort man har eller? 7160623[/snapback] Det er riktig, i dei fleste tilfeller er det «GeForce and TNT2» du må bruke. Liste over GeForce Go 7 series-skjermkort. (Bla ned) GeForce and TNT2-skjermkort Lenke til kommentar
Haavardr Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Takker og bukker! Nå fungerer det meget bra her, KUULT! Haavardr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå