Ustedalen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Kjedet meg litt i dag, og bestemte meg for aa ta noen bilder. Tok fra masse utstyr, og lagde til masse rart. Tok mange bilder, men uheldigvis ble det bare ett som ble "bra". Resten gikk rett aa slett til helvete. Selv er jeg usikker med dette bildet. Liker dere dette? Endret 27. oktober 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Bildet var litt tøft det men syns at det blei litt mye skygger, det skapte på en del forstyrrelser. Lenke til kommentar
ColaDranker Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Skyggene var helt ok de. Likte stripeeffekten. Uten skyggene ville det jo vært som om gaflene vare svevde i tomrom... Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Motivet er enkelt og fint.. Jeg synest det ble litt for grått (spesiellt bakgrunnen, men også gafflene kunne vært bedre belyst) Dette er jo godt eksempel på stilleben. Godt kvalifisert for helgekonkurransen ville jeg tro, hadde det ikke vært for at du allerede har lagt det ut da Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Pent bilde. Ville muligens hatt litt annerledes belysning, særlig siden oversiden er såpass mørk. Skyggene plager meg ikke stort, så jeg skal ikke klage på dem. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Takker for tilbakemeldinger. Skyggene har jeg der bevist. Som ColaDranker sier, uten skyggene ville gafflene ha flydd i tomrom. Jeg vet at gafflene er litt morgen. Har noen en ide til hvordan jeg skal bedre dette? Slik har jeg tatt bildet: La en hvit pappmasasje paa et bord med noen lamper over. Brukte blizt med deffuser naar jeg tok bildet. Det hvite ble mer gult, saa dette maatte jeg endre paa i photoshop. Derfor ble gafflene morke. Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hvis dette skal vær et reint og stilfult bilde er det noen ting som plager meg. lyset.. syns det er for hardt. refleksjoner, harde skygger osv. gafflene er ripete. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Vet ikke helt hvorfor, men jeg syns rett og slett det var et kjedelig bilde. Men det var fin lyssetting Lenke til kommentar
Produck Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Dette bildet likte jeg. Ikke nødvendig det tekniske bak det, komposisjonen og slikt, men det som kan ligge bak. Man kan få mange forskjellige symboler ut av dette. To hender som strekker etter hverandre? To «personer» som snur ryggen til hverandre? Nå ble jeg dyp, føler jeg. Fett var det uansett. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Synes budskapet ble for dårlig. Bildet sa meg ingenting. Men ellers var det et fint motiv og godt kvalitetsmessig. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg og syntes det var ganske kjedelig. Er liksom et bilde med to gaffler. Men bra skarphet , og teknisk bra. Men hva hjelper det når bildet er kjedelig? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Fine linjer i bildet, noe kjedelig muligens, selv for simplicity. Lenke til kommentar
Flums Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Fine linjer i bildet, noe kjedelig muligens, selv for simplicity. 7210729[/snapback] Slenger meg på Jernlov sin enlinjeposting i denne gruppen. Øhhh, kjipt bilde mac Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Det er helt greit. Jeg vet det er et ganske kjedelig bilde, og det ble tatt i et ellers saa kjedelig oyeblikk. Var vel igrunn bare for aa teste hvit bakgrunn osv. Jeg burde kanskje kjope meg en softbox Lenke til kommentar
Flums Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Kan anbefale www.stofen.com/store , jeg fikk min for 27 dollar noe som gjør at du slipper toll . Bestilte for 2 dager siden og fått raske tilbakemeldinger og plukk og shipping. Ikke mottat den enda selvfølgelig men virker seriøse. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Kan anbefale www.stofen.com/store , jeg fikk min for 27 dollar noe som gjør at du slipper toll . Bestilte for 2 dager siden og fått raske tilbakemeldinger og plukk og shipping. Ikke mottat den enda selvfølgelig men virker seriøse. 7210860[/snapback] Tenker jeg bestiller fra b&h eller adorama. Siden jeg bor i USA fra foer av slipper jeg toll uansett. Problemet mitt blir vel bare aa faa med seg alt hjem. Jeg er vel allerede langt over vekten paa det som jeg kan ta med meg hjem. Saa jeg maa vel sende alt hjem fra foer av. Uansett har jeg veldig lyst til aa skifte kamerahus, slik at jeg faar muligheten til aa bruke blitz eksternt som IKKE er festet paa kameraet. Altsaa bruke det traaloest, men vet ikke om jeg burde ta meg raad til D80. Kanskje etter jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå