Gå til innhold

Et bilde av gaffler

Ustedalen

Anbefalte innlegg

Kjedet meg litt i dag, og bestemte meg for aa ta noen bilder. Tok fra masse utstyr, og lagde til masse rart. Tok mange bilder, men uheldigvis ble det bare ett som ble "bra". Resten gikk rett aa slett til helvete.

Selv er jeg usikker med dette bildet. Liker dere dette?

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for tilbakemeldinger.

Skyggene har jeg der bevist. Som ColaDranker sier, uten skyggene ville gafflene ha flydd i tomrom.

Jeg vet at gafflene er litt morgen. Har noen en ide til hvordan jeg skal bedre dette?

Slik har jeg tatt bildet: La en hvit pappmasasje paa et bord med noen lamper over. Brukte blizt med deffuser naar jeg tok bildet. Det hvite ble mer gult, saa dette maatte jeg endre paa i photoshop. Derfor ble gafflene morke.

Lenke til kommentar

Dette bildet likte jeg. Ikke nødvendig det tekniske bak det, komposisjonen og slikt, men det som kan ligge bak. Man kan få mange forskjellige symboler ut av dette. To hender som strekker etter hverandre? To «personer» som snur ryggen til hverandre? Nå ble jeg dyp, føler jeg. Fett var det uansett.

Lenke til kommentar
Kan anbefale www.stofen.com/store , jeg fikk min for 27 dollar noe som gjør at du slipper toll :). Bestilte for 2 dager siden og fått raske tilbakemeldinger og plukk og shipping. Ikke mottat den enda selvfølgelig men virker seriøse.

7210860[/snapback]

Tenker jeg bestiller fra b&h eller adorama. Siden jeg bor i USA fra foer av slipper jeg toll uansett. :D

Problemet mitt blir vel bare aa faa med seg alt hjem. Jeg er vel allerede langt over vekten paa det som jeg kan ta med meg hjem. Saa jeg maa vel sende alt hjem fra foer av.

Uansett har jeg veldig lyst til aa skifte kamerahus, slik at jeg faar muligheten til aa bruke blitz eksternt som IKKE er festet paa kameraet. Altsaa bruke det traaloest, men vet ikke om jeg burde ta meg raad til D80. Kanskje etter jul!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...